Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Jaaa, de oude Crystal staat toch ook nog wel op mijn lijstje hoor.. Toen verkocht omdat ik van springzadel naar dressuurzadel ging, maar die heeft nog wel pijn gedaan toenDe Ruby Wine denk ik nog over om te verkopen. Ik vind hem heel mooi, maar eigenlijk had ik hem toch niet moeten kopen omdat ik de ES Bordeaux ook al heb
ivy_power89 schreef:Dit keer komt de kleur echt overeen met de productfoto's van Es zelf.
Mooi grijs, blauwe rand en zilver draadje door het koordje heen.
[ [url=m/CsZFQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
avensis schreef:Dasty vlekkenverwijderaar is top spul! Ik heb laatst een dekje van ps op marktplaats gekocht voor heel weinig geld. Het ding zag er niet uit maar dankzij dasty behoorlijk opgeknapt!
[ [url=m/35uoOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Up0u12.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinkeyGirl schreef:Nee dat was de Irish coffee met die vlekken. Die plait dark berry sta ik op punt van aanschaffen![]()
Is die Walnut n beetje vergelijkbaar met de warm grey trouwens?
Als mensen foto's hebben van hun bordeaux dekjes: spam away
DinkeyGirl schreef:Nee dat was de Irish coffee met die vlekken. Die plait dark berry sta ik op punt van aanschaffen![]()
annaxmaex schreef:DinkeyGirl schreef:Nee dat was de Irish coffee met die vlekken. Die plait dark berry sta ik op punt van aanschaffen![]()
Hoeveel Bordeaux dekjes wil je zien?![]()
Es Bordeaux
[ [url=m/fgnA7b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es Dark Bordeaux
[ [url=m/WvnG9N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es new maroon
[ [url=m/zjMu0p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es Chrystal merlot gold
[ [url=m/bzgc9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps dark berry plait
[ [url=m/4vFCVT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps Dusty wine
[ [url=m/UR0MqA.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinkeyGirl schreef:[ [url=m/PIrKi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand welke kleur dit is?
Ik kom zo veel mooie blauwtinten tegen!Iemand foto's van mirage blue, sea (niet de ruffled), petrol, emerald en blue meadow?
Hier 2 foto's van de sea, van dezelfde site. Maar t lijkt wel een heel ander dekje!
[ [url=m/s25KU3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LXNb8k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:DinkeyGirl schreef:[ [url=m/PIrKi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand welke kleur dit is?
Ik kom zo veel mooie blauwtinten tegen!Iemand foto's van mirage blue, sea (niet de ruffled), petrol, emerald en blue meadow?
Hier 2 foto's van de sea, van dezelfde site. Maar t lijkt wel een heel ander dekje!
[ [url=m/s25KU3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LXNb8k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is de Petrol, niet de Sea. Die zijn toen tegelijk uitgebracht. De Sea is blauw met petrol rand, de Petrol is petrol met de rand in de kleur van de Sea.