Als iemand met een schimmel zich geroepen voelt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maddy_Paola schreef:Naborah schreef:Goede suggestie van de bluebell en zeker met dat biesje. Het is echter wel een L, dus dat zal 'm niet zijn. Dekje is sowieso 1+ jaar oud dus dat an sich sluit te bluebell niet uit, maar de bluebell is paarser plus het mysterie van het lichte biesje. Ik ga er vanuit dat het dekje verkleurd is, maar ook die hele bies zo erg? Ik ben gewoon zo benieuwd wat dit is of oorspronkelijk was
Nog even mijn eigen collectiefoto erbij gepakt, wit ligt thuis en voorderest alleen mink en de 3 nieuwe kleuren missen omdat ik die toen nog niet had, maar ik kan hem ook niet plaatsen. Welke kleur binnenkant is het? Het lijkt wel een zelf geverfde, ook beetje vlekkerig.
[ [url=m/1xjMTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:Is misschien wel leuk voor de nieuwe OP? Dat we naast de gigantische collectie van Zoey ook proberen een collectiefoto te maken per paardenkleur.
Ik kan wel bijdragen met behoorlijk wat suède kleuren op een wildkleur vos en palomino. En een vos als het nodig is maar die verzuipt in de dekjes
Wil best ook de foto's in een collage zetten en bijhouden wat we nog nodig hebben als het een idee is wat gedragen wordt.
Wel even opletten dat er geen copyright op de foto's zit van fotografen oid
Naborah schreef:De binnenkant is ook overwegend licht. Dus dat 'ie gebleekt is en daarna geverfd, maybe? Ik had inderdaad gehoopt aan de hand van jouw foto de kleur te kunnen identificeren, maar helaas.