Annabel schreef:Ik heb de kiwi kunnen scoren voor €35,- en het shirt voor €25,- bij Horzecreatief geweest met kortingen haha. Morgen op paard uitproberen! Ben benieuwd!
Dat zijn nog is leuke prijzen! Wel een foto laten zien morgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiwabalia schreef:Heeft iemand hier champagne loire op een vos liggen?
Mijn donkerbruine dame is met pensioen ivm rug problemen, maar ik heb onder voorbehoud een vos gekocht met blonde manen & staart.
Dat word wennen als zij straks zadelmak is qua kleurtjes. Denk dat de meeste wel mooi staan maar wel twijfel over de champagne.. en Musk loire ook..
lotte002 schreef:heeft er iemand ervaring met bestellen bij hypostore als iets niet op voorraad is ?
Ik wil graag het capella halster in de kleur groen maar er staat levertijd meer als een week![]()
vandaag is de laaste dag korting zie ik en aangezien ik nog een boel VVV bonnen heb leek het me een mooi cadeau voor 4 jarige verjaardag van merrie deze week![]()
Oretha schreef:lotte002 schreef:heeft er iemand ervaring met bestellen bij hypostore als iets niet op voorraad is ?
Ik wil graag het capella halster in de kleur groen maar er staat levertijd meer als een week![]()
vandaag is de laaste dag korting zie ik en aangezien ik nog een boel VVV bonnen heb leek het me een mooi cadeau voor 4 jarige verjaardag van merrie deze week![]()
Hypostore houdt je altijd netjes op de hoogte van de levertijd. Ene keer heb je het gewoon in een week en heel soms duurt het langer. Je kan tussentijds ook je bestelling gewoon annuleren als het te lang duurt.