Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Zijn kent en masters ook kort? Net als thorowgood?
En Zoja welke modellen/ soorten dan?
Sunnda schreef:Zijn er mensen met ervaringen met de S line die erg naar voren trekt?
Ondanks aanpassingen blijft hij gevoelig voor iets naar voren schuiven.
CapeS schreef:Muze schreef:Zijn kent en masters ook kort? Net als thorowgood?
En Zoja welke modellen/ soorten dan?
Maar mijn weten waren de s line varianten iets aan de langere kant en de original en de cob varianten wat korter? Misschien kan iemand meer inbrengen. Mijn Fairfax classic 17,5 is namelijk aan de langere kant.
Laura_ schreef:Ik heb een vraagje hier.
Ik heb sinds woensdag wen 2e hands kent en masters zadel voor mijn kwpn er van 1.70, met een redelijk hoge schoft en veel schouderpartij. Zadel lijkt goed te liggen (aangemeten door zadelmaker). Echter keek ik vandaag even in het zadel en zag ik dat er LDM in staat. Wat volgens mij betekent dat die voor een lage schoft is.
Hebben jullie dat vaker gezien? Zit er veel verschil in tussen die lage medium en hoge schoft. Zou niet verwachten dat er eentje voor lage schoft op d'r zou passen namelijk en begin dan gelijk al te twijfelen. Maar ze loopt er wel fijn onder.
Laura_ schreef:Ik heb een vraagje hier.
Ik heb sinds woensdag wen 2e hands kent en masters zadel voor mijn kwpn er van 1.70, met een redelijk hoge schoft en veel schouderpartij. Zadel lijkt goed te liggen (aangemeten door zadelmaker). Echter keek ik vandaag even in het zadel en zag ik dat er LDM in staat. Wat volgens mij betekent dat die voor een lage schoft is.
Hebben jullie dat vaker gezien? Zit er veel verschil in tussen die lage medium en hoge schoft. Zou niet verwachten dat er eentje voor lage schoft op d'r zou passen namelijk en begin dan gelijk al te twijfelen. Maar ze loopt er wel fijn onder.
Sunnda schreef:Zijn er hier mensen met ervaringem met het verkopen van een kent&master?
Heb hier een twee jaar oude S-line liggen. Echt nog in uitstekende staat, maar vanwege overlijden paard nu niet meer in gebruik.
Waar bieden jullie die aan?
CapeS schreef:Sunnda schreef:Zijn er hier mensen met ervaringem met het verkopen van een kent&master?
Heb hier een twee jaar oude S-line liggen. Echt nog in uitstekende staat, maar vanwege overlijden paard nu niet meer in gebruik.
Waar bieden jullie die aan?
Welk type is het? Dan zou ik evt interesses hebben.