Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:De gespen horen naast elkaar te zitten. Zoals op foto 1 zou hij goed zijn als je de neusriem 1 gaatje strakker zet. Op de laatste foto's heb je de riempjes voor neusriem en bit verwisseld.
Dus als je bit op 6 doet, neusriem ook op 6. Maar op 5 lijkt me prima als ik dit zo zie.
prugelpiet schreef:Avalanche schreef:Dan moet je verder kijken idd.
Maar is een handige vuistregel: altijd de gespen van bakstuk en neusriem op dezelfde hoogte.
Nog nooit gehoord, maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar de waarom erachter. Ik heb het namelijk ook niet, maar anders kan ik het gaan wisselen.
BugsFunny schreef:Ik heb een 5 jarige warlander en ben niet helemaal happy met mijn hoofdstel.
Ook vanwege een blessure aan mijn arm is het altijd wel een dingetje om zijn hoofdstel vast te maken.
Ik wil graag anatomisch en met voorkeur clips voor de bevestiging.
Nu kwam ik de presteq faysport tegen.
Iemand ervaring met dat hoofdstel?
Vind het een flinke uitgave dus vandaar dat ik graag eerst ervaringen zou willen lezen.
[ [url=m/ylvQ0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faya__ schreef:Ik ben opzoek naar een anatomisch hoofdstel, in bruin,liefst Havanna kleurig. Ik kijk al een tijdje rond, heb ooit een van Kramer besteld maar die was echt te donker. Op internet wordt ik slecht wijs qua kleuren.
Zelf overweeg ik de presteq, qhp Devi en Chester. Ik sta natuurlijk ook nog open voor andere modellen.
lies schreef:Wat is een RP?![]()
Ik houd bij verkoop van tweedehands spullen altijd ongeveer de helft vd nieuwprijs aan, tenzij het praktisch nog nieuw is. Net iets hoger inzetten qua vraagprijs. Jammer dat ie zwart is (zag 'm staan op mp). Had anders wel interesse
Doppers schreef:Ik lees hier al een tijdje mee in mijn zoektocht naar een nieuw hoofdstel. Inmiddels de Waldhausen Sensation S line aangeschaft maar ik heb echt twijfels hoe deze zit. Willen jullie eens meekijken?
Ik had hem eerst zo:
[ [url=m/tghalI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sehFDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kEVovY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze liep er fijn op, alleen met stappen wel veel aan het schudden met haar hoofd. Ik vond de neusriem wel erg laag en bit wellicht ook, alleen neusriem zat bovenaan al op het hoogste gaatje. Daarom nog geprobeerd om bovenaan bij het kopstuk het nog iets strakker te zetten zodat de neusriem en het bit wat hoger komt. Dan ziet het er zo uit:
[ [url=m/BR5LNs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HfCoqp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yY2SeA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen is dan wel het effect van het open kopstuk weg, zie hieronder.
[ [url=m/rkVQao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pfoeh lastig zeg…