Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 19:00

Varekaj schreef:
reflecterende dekjes?

Ik rij nog steeds 99% van de tijd buiten en dat is me toch écht wel te koud met alleen een thermoshirt en baselayer hoor :')
Gisteren bijvoorbeeld, les om 20u. Mouwloos shirtje aan, thermoshirt erover, hoodie erover, bodywarmer en dan winterjas erover. Vond ik prima zo.

Whut? Stap je dan alleen ofzo :') :')

Ik rij nu buiten in een baselayer + liberte vestje van lemieux en dat was het. En dan heb ik het nog niet koud verre van.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 19:41

Ik verwachtte eigenlijk dat Ice Blue tegelijk met Blackcurrant er uit zou gaan, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd..

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:34

Doedatje schreef:
Melisje_92 schreef:
Stille meelezen hier.

Waarom past dit nou net niet helemaal -O- of stel ik mij aan? Moet zeggen dat de baselayer op de foto nog lichter is dan in het echt. Blijft een uitdaging die foto’s maken.

[ [url=m/35eX4D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had de peacock ietsjes blauwe verwacht, maar ondanks dat het normaal geen kleur is wat ik zou kopen vind ik hem wel heel tof.



Ik vond het eerst ook tegenvallen, maar op deze foto vind ik het wel acceptabel.
[ [url=m/AruED7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het truitje is lichter en een andere tint. Ik had van te voren verwacht dat het beter bij elkaar paste.


Ja ik denk dat het een beetje hetzelfde verschil is, ik ben nog druk aan het twijfelen :')

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:18

Ice blue staat op “back in stock february 2021”, en ik zit me op te vreten want eerst stond er january. Bestelling staat; versturen graag :')

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:36

Hypostore heeft 25% korting op Lemieux :))

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:37

ZoeyDercks schreef:
Simbaa schreef:
Heb jij ze allemaal Zoe!?
Toevallig zin om de Mink, Beige en Champagne samen op de foto te zetten? Ik heb de laatste nog niet in Suede en vraag me af of die niet te veel op de andere twee lijkt.

En dan kan je ook meteen je hele collectie op de foto zetten ;)


Mink en Champagne staan in mijn berichten als 't goed is! Beige ligt momenteel op stal, dus die kan ik er niet bij leggen.

Collectiefoto ga ik dus uiteraard ook maken als ik die weer mee heb. Anders mist er een :+.

Ik mis momenteel van de Luxury Suede nog de Lustre Green, Dark Grey (old) en de Raspberry. Voor de rest heb ik alles.


Moest bij dit plaatje toch meteen aan dit topic en dan vooral aan jou denken *D
Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:51

Nee ik stap niet alleen maar in de les :') maar ik heb het gewoon snel koud en dat kost me dan veel energie om weer warm te raken. Dus goed induffelen is de boodschap. Ook liever laagjes zodat ik bij te warm wat kan uittrekken ipv nadien teveel afkoelen...

paljaslaura

Berichten: 2745
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:02

Snorlex schreef:
Ice blue staat op “back in stock february 2021”, en ik zit me op te vreten want eerst stond er january. Bestelling staat; versturen graag :')

Zal de Brexit (en corona) ook niet weer een handje in helpen? Het is tuurlijk bal in Engeland...

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:09

Melisje; als je zoveel geld neerlegt voor een dekje met matchende baselayer mag je wel verwachten dat de kleuren hetzelfde zijn vind ik. Ik zou dan eerder gewoon een ander (goedkoper) shirt zoeken wat er beter mee matcht.

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:23

Vanillia schreef:
Melisje; als je zoveel geld neerlegt voor een dekje met matchende baselayer mag je wel verwachten dat de kleuren hetzelfde zijn vind ik. Ik zou dan eerder gewoon een ander (goedkoper) shirt zoeken wat er beter mee matcht.


Mee eens!

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:28

Maar die matcht wel! De baselayer was er eerder dan de nieuwe reeks van die dekjes... Ik denk dat het probleem is. Ze zijn veel blauwer nu. De baselayer is gewoon de oude kleur.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:35

Melisje_92 schreef:
ZoeyDercks schreef:
Mink en Champagne staan in mijn berichten als 't goed is! Beige ligt momenteel op stal, dus die kan ik er niet bij leggen.

Collectiefoto ga ik dus uiteraard ook maken als ik die weer mee heb. Anders mist er een :+.

Ik mis momenteel van de Luxury Suede nog de Lustre Green, Dark Grey (old) en de Raspberry. Voor de rest heb ik alles.


Moest bij dit plaatje toch meteen aan dit topic en dan vooral aan jou denken *D
[ [url=m/LQz8Ap.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hehehehehe :+ :=

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:44

Heeft iemans fotos van verschillende le mieux dekjes op een heel donkerbruin/zwart paard? Ik krijg een nieuw paard en daar hoort ook weer een nieuw setje bij :D

Duran123
Berichten: 1077
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:53

ava_krause schreef:
Heeft iemans fotos van verschillende le mieux dekjes op een heel donkerbruin/zwart paard? Ik krijg een nieuw paard en daar hoort ook weer een nieuw setje bij :D

Denk dat elke kleur daar mooi op staat.
Dus lekker kiezen wat jij mooi vindt!

paljaslaura

Berichten: 2745
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:12

ava_krause schreef:
Heeft iemans fotos van verschillende le mieux dekjes op een heel donkerbruin/zwart paard? Ik krijg een nieuw paard en daar hoort ook weer een nieuw setje bij :D


Afbeelding
Mint :D (niet een donkerbruine tegen zwart aan, maar daar staat alles op :+ )

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:33

Duran123 schreef:
ava_krause schreef:
Heeft iemans fotos van verschillende le mieux dekjes op een heel donkerbruin/zwart paard? Ik krijg een nieuw paard en daar hoort ook weer een nieuw setje bij :D

Denk dat elke kleur daar mooi op staat.
Dus lekker kiezen wat jij mooi vindt!


Dat maakt het niet makkelijker hahaha, ben bang dat mijn collectie door dit paardje nog veel groter wordt :o

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:45

ava_krause schreef:
Vanillia schreef:
Melisje; als je zoveel geld neerlegt voor een dekje met matchende baselayer mag je wel verwachten dat de kleuren hetzelfde zijn vind ik. Ik zou dan eerder gewoon een ander (goedkoper) shirt zoeken wat er beter mee matcht.


Mee eens!


Ja jullie hebben gelijk, 50 euro is een hoop geld voor iets wat net niet samen gaat.

Spenk schreef:
Maar die matcht wel! De baselayer was er eerder dan de nieuwe reeks van die dekjes... Ik denk dat het probleem is. Ze zijn veel blauwer nu. De baselayer is gewoon de oude kleur.


Maar het is wel gek dat ze het een aanpassen en het ander niet.

Narcissa
Berichten: 3049
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:52

Snorlex schreef:
Ice blue staat op “back in stock february 2021”, en ik zit me op te vreten want eerst stond er january. Bestelling staat; versturen graag :')


Jippie, dankjewel :D Wacht ik geduldig af haha. Zal vast erg mooi zijn op mijn witje en 2 dekjes zijn wel handig met tussendoor wassen :')

manonnevot

Berichten: 959
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:56

ava_krause schreef:
Heeft iemans fotos van verschillende le mieux dekjes op een heel donkerbruin/zwart paard? Ik krijg een nieuw paard en daar hoort ook weer een nieuw setje bij :D

Daar staat echt alles op

Afbeelding
Ik heb deze kleurtjes voor op een donkerbruine :D

Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:58

Mijn bijrijder vindt het een Prachtidee om voor beide paarden matchende sets te voorzien. De ene is roodbruin, de andere zwartbont. Wat maakt dat ze vaak dezelfde kleuren goed kunnen hebben. Dit is niet goed voor mijn portemonnee _O-

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 00:08

manonnevot schreef:
ava_krause schreef:
Heeft iemans fotos van verschillende le mieux dekjes op een heel donkerbruin/zwart paard? Ik krijg een nieuw paard en daar hoort ook weer een nieuw setje bij :D

Daar staat echt alles op

[ [url=m/pjlBaj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze kleurtjes voor op een donkerbruine :D

[ [url=m/nxNaay.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw hee! Wat een knapperd <3 Thxx voor de fotos!

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:24

Net nu de korting van HypoStore me over de streep trekt om de CC Paprika te willen bestellen, is ie niet op voorraad. Houd op met me hoor! :(

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:39

Kan je niet alsnog een bestelling plaatsen?

Ik bestel rechtstreeks bij HH. Daar is de voorraad nog wel wat groter en als je het omzet naar ponden ook wel een tik goedkoper.
Zag vanochtend dat de olive uit hun coulour collections is?

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:50

Varekaj schreef:
Kan je niet alsnog een bestelling plaatsen?

Ik bestel rechtstreeks bij HH. Daar is de voorraad nog wel wat groter en als je het omzet naar ponden ook wel een tik goedkoper.
Zag vanochtend dat de olive uit hun coulour collections is?

Inmiddels met de Brexit is dat voordeel niet meer..

Ben ook heel benieuwd of de Lemieux producten in prijs omhoog zullen gaan..

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:53

Varekaj schreef:
Kan je niet alsnog een bestelling plaatsen?

Ik bestel rechtstreeks bij HH. Daar is de voorraad nog wel wat groter en als je het omzet naar ponden ook wel een tik goedkoper.
Zag vanochtend dat de olive uit hun coulour collections is?


Olive is al minimaal een jaar discontinued :)