Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Kwetal schreef:Helene, hoe oud is de Ghost?
Smart schreef:Kwetal schreef:Helene, hoe oud is de Ghost?
De Ghost is 1,5/2 jaar oud en wordt 2 keer per week gebruikt (maximaal).
Er zitten standaard kussens onder en ik heb een standaard pad van Ghost zelf. Daarnaast heb ik nog een Burioni, maar als ik die heb gebruikt vindt hij het echt niet leuk meer. Die gebruik ik dus ook niet.
Wat voor verschillende mogelijkheden zijn er met betrekking tot kussens?
Fortitude schreef:Hier helaas ook niemand de loterij gewonnen zie ik
Desondanks had ik vorig jaar wel mijn Ghost besteld en ook een Kifra square pad. Die heb ik al binnen en jeetje DIE IS MOOI! En nu mag ik er dus nog een paar weken tegenaan kijken terwijl hij in de kast ligt.
Die inlages voelden trouwens wel dun, is dat wel voldoende of kan ik beter andere inlages bestellen? Ik probeerde op te zoeken wat er in de standaard Ghost pad zit, maar kon dat niet vinden. Het dekje van Ghost voelde namelijk wel dikker.
Kwetal schreef:Smart schreef:
De Ghost is 1,5/2 jaar oud en wordt 2 keer per week gebruikt (maximaal).
Er zitten standaard kussens onder en ik heb een standaard pad van Ghost zelf. Daarnaast heb ik nog een Burioni, maar als ik die heb gebruikt vindt hij het echt niet leuk meer. Die gebruik ik dus ook niet.
Wat voor verschillende mogelijkheden zijn er met betrekking tot kussens?
LianaDV schreef:Leuk die zelf aangepaste Madrid!
Ik ga wss een Ghost Florac kopen, kan je daar Engels mee rijden?
Want als ik de ghost florac zie hangen er meestal fenders aan etc...
Nog iemand die een Ghost Florac heeft?
Anoniem schreef:Gisteren toch tot de conclusie gekomen dat hoe fijn ik zelf barefoot ook vind, ze toch wel erg massaal zijn op mijn pony.
Nu wil ik, na elke keer al daarover te hebben gedacht, toch eens ghost proberen.
Het minimalistische spreekt me aan.
Op MP zag ik ook een oude ghost. wat zijn eigenlijk de belangrijkste verschillen tussen oud en nieuw?
Anoniem schreef:Ja geen idee haha, zo'n 'endurance' model zeg maar.
De nieuwe vind ik ook een stuk mooier moet ik zeggen.