Ik heb een barebackpad aangeschaft maar nu geraak ik er niet aan uit hoe ik deze moet aansingelen...
Ik heb de barebackpad met singel en stijgbeugels en stijgbeugel riemen...
Maar hoe moet ik de singel eraan doen?

alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Aan zo'n lapje, want meer is het niet, moet je geen beugels vast gaan maken. 
Koper schreef:Italo schreef:Ik heb die stijgbeugel inderdaad niet nodig, maar zou er toch graag een singel rondkrijgen
Off billet en tie strap![]()
Je zou eventueel ook de beugelriemen kunnen gebruiken, gewoon vastmaken tussen de ring aan de pad en de singel. Alleen zit je dan wel met een gesp onder je been.
verdorie toch!Rianne11_42 schreef:Hoe bedoel je dat je contact hebt gehad en 'waren zeer betrouwbaar'? Ik begrijp 'm niet helemaal... ZIJ horen zorg te dragen voor de juiste onderdelen, dus dat je de singelriemen er zelf nog bij moet kopen zou toch van de zotte zijn.
Koper schreef:Tadaaaa: http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=1831
Off billet hebben ze ook al voor 5 euro.
Zo'n elastische band voor om je zweetdeken kán... maar of het op elk paard kan is een tweede. Nou heb ik een nogal overbouwd paard dus dat ik met zo'n elastieken singel over m'n dekje ineens op z'n hals zat was niet zo'n wonder maar een stalgenoot van mij, met een heel anders gebouwd paardje (welsh), is het ook eens overkomen. Dus dan zou ik in elk geval voor een niet- elastische singel gaan.
Rianne: als ze de foto heeft gezien zoals in de OP staat en ze is akkoord gegaan met de aankoop van wat daarop te zien is had ze
a- moeten zien dat ze de singel niet kan vastmaken zo en
b- is ze akkoord gegaan, en akkoord is akkoord.
Rianne11_42 schreef:Of gewoon retour doen en bij een betere kopen als je geen antwoord krijgtDa's wat ik zou doen in elk geval. Die beugels en riemen heb je toch al niet nodig en wat je wél nodig hebt ontbreekt...
is de eerste maal dat ik dit doe. Heb de doos natuurlijk al geopend enal...