Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadya schreef:Ik denk dat dit soort zaken je paard's benen alleen maar zwakker maken. Ik zal ze nooit gebruiken bij mijn paard, tenzij mijn DA het me aan raadt. Helaas ken ik iets teveel mensen die ze alleen maar voor het 'mooie' gebruiken (wat er trouwens mooi aan is, is mij een compleet raadsel).
_Sammy_ schreef:Nadya schreef:Ik denk dat dit soort zaken je paard's benen alleen maar zwakker maken. Ik zal ze nooit gebruiken bij mijn paard, tenzij mijn DA het me aan raadt. Helaas ken ik iets teveel mensen die ze alleen maar voor het 'mooie' gebruiken (wat er trouwens mooi aan is, is mij een compleet raadsel).
maar dan heb je het over bandages toch?
_Sammy_ schreef:totdat er wat gebeurd precies op alle 2 de benen waar normaal de peesjes zitten, en het tegen konden houden
haffilover schreef:..Verder heb ik bandages maar die gebruik ik een keer per jaar ofzo en soms als ik naar wedstrijd moet rijden (we hebben geen trailer) dan doe ik ze wel eens om om de benen schoon te houden.
runningkawa schreef:Maar dat komt omdat wij de spieren slapper maken, toch?
dat lukt bij een paard niet
Verder ga ik er van uit dat meeste hun paard buiten het rijden om gewoon zonder hebben staan
xash schreef:Bandages weet ik niet veel over, maar peesberschermers zijn voor het strijken.