Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pistasche schreef:Peesbeschermers rij ik het meeste mee.
Peesbeschermers zijn van Plastic of leer en bandages zijn van stof :
Bandages
Peesbeschermers
Foto's van PaardensportOnline en Pour Cheval
Murretje schreef:En zijn peesbeschermers echt nodig? Want door al die setjes etc heb ik het idee dat het echt een soort van fashion item is:D
Pistasche schreef:Murretje schreef:En zijn peesbeschermers echt nodig? Want door al die setjes etc heb ik het idee dat het echt een soort van fashion item is:D
Je hebt ze niet altijd nodig maar je kan ze maar beter omdoen voor het te laat is
Ik heb ALTIJD bescherming om ook al staat het dan niet mooi ik ben liever beschermd dan dat het fout gaat.
Elianna_ schreef:Peesbeschermers..
Ze zijn makkelijker om te doen, schoon te maken en ik heb het geduld niet om bandages om te doen..
Verder bieden peesbeschermers veel meer bescherming en meer steun.
Simba_ schreef:Ligt eerlijk gezegd een beetje aan het weer en de omstandigheden wat ik gebruik...
Normaal gesproken rijd ik graag met bandages, het bied net wat meer stevigheid dan een peesbeschermer...
Op concours ben ik ook echt een bandagefan, maar mijn pap is niet zo'n bandage-afdraaierDus die vind het niet zo handig haha !
Als het heel nat weer is, of als ik haast heb gebruik ik peesbeschermers. Gewoon omdat ze handig schoon te maken zijn, en omdat je ze snel om en af hebt (= erg handig bij haast...)
XX
Pistasche schreef:Murretje schreef:En zijn peesbeschermers echt nodig? Want door al die setjes etc heb ik het idee dat het echt een soort van fashion item is:D
Je hebt ze niet altijd nodig maar je kan ze maar beter omdoen voor het te laat is
Ik heb ALTIJD bescherming om ook al staat het dan niet mooi ik ben liever beschermd dan dat het fout gaat.
Elianna_ schreef:Simba_ schreef:Ligt eerlijk gezegd een beetje aan het weer en de omstandigheden wat ik gebruik...
Normaal gesproken rijd ik graag met bandages, het bied net wat meer stevigheid dan een peesbeschermer...
Op concours ben ik ook echt een bandagefan, maar mijn pap is niet zo'n bandage-afdraaierDus die vind het niet zo handig haha !
Als het heel nat weer is, of als ik haast heb gebruik ik peesbeschermers. Gewoon omdat ze handig schoon te maken zijn, en omdat je ze snel om en af hebt (= erg handig bij haast...)
XX
Ik vind niet dat bandages meer bescherming geven, maar dat is jou mening