Ik hoor tegenwoordig vet vaak dat bandages slecht zouden zijn?
Ik zelf rij eigenlijk best vaak met bandages ( van fleece ),En ik merk er niets aan?
Wat vinden jullie met bandages rijden slecht of niet en ook de reden!

Ik vind iig van niet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiezel schreef:Oke, ik snap het.maar ik doe altijd na het rijden coolingsgel op der benen,waar de bandages gezeten hebben.
Mrln90 schreef:Ik gebruik altijd bescherming omdat mijn paard zichzelf aantikt. Als ik dit niet zou doen zou ze er last van gaan krijgen en korter gaan lopen, terwijl ik graag wil dat ze zo mooi ruim blijft lopen als dat ze nu doet. Ik stap haar altijd uit zonder bandages om.
Breghje schreef:xLiezel schreef:Oke, ik snap het.maar ik doe altijd na het rijden coolingsgel op der benen,waar de bandages gezeten hebben.
Als je niet bandageerd dan kunnen de benen het zelf regelenKan je uiteraard nog koelen om de pezen te harden, maar dan is het meer voor het lekker dan noodzakelijk.
CalvinM schreef:@ silviabol: de benen blijven koeler onder (neopreen) peesbeschermers dan onder een bandage. Voel maar eens na het rijden, direct bij het afhalen van de beenbescherming. Eventuele vervanging van bandages bij een schiefel linksvoor zouden 3 in 1 beschermers kunnen zijn. Heb je dat al geprobeerd? Kan me voorstellen dat je bang bent dat hij zich daar aantikt/pijn doet.