Bandages hoe zit het?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Bandages hoe zit het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 11:01

hallo, ik ben een leek op bandagegebied!

ik weet dat je kunt bandageren met onderlappen en zonder.
je hebt bandages van fleece, maar ook hele dunne strakke. ik heb ook 2 heeele dikke bandages, bijna soort van vilt.

mijn vraag is dus: welke bandage manier is het beste? het gaat om goede ondersteuning van de benen bij harde arbeid en eventueel aantikken.

Nadoesh

Re: Bandages hoe zit het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:06

Ik ben persoonlijk dan veel meer van de 3 in 1 beschermers. ook veel handiger in het gebruik. Je hebt ook speciale bandages waar de onderlappen al aan vastgenaaid zitten zegmaar. dat vind ik ook heel fijn. Verder ben ik nooit zo van elastische en fleece bandages geweest. ik gebruikte meestal gewoon de stal/werk/transport bandages. Ik ga dit topic ook even volgen, het is een interessant onderwerp.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 11:13

dank je!
ik zelf vind de 3-in-1 dan juist weer niks haha! vind ze veel te warm worden en ook juist veel zand onder gaan zitten (zowel goedkopere als de Ventec van PC). vandaar dat ik nu over bandageren nadenk.

bedoel jij deze met 'onderlappen aan vast zitten'? http://store.profchoice.com/ComboBandages-p/cb100.htm

die zijn eerst soort van fleece en dan elastisch. deze heb ik, gebruiken wij op de wedstrijden. zijn deze ook goed voor training? is het effect hetzelfde als met echte onderlappen? (algemene vraag aan iedereen haha)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:21

Mensen mensen mensen gebruik toch google of de zoekfunctie eens! Hier zijn echt 5000 topic's over. :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:44

minouesmee schreef: