_kajo_ schreef:Het my little pony syndroom. Te groot voor het speelgoed dus nu maar het levende dier pimpen.
Ik ben ook nog uit het koordsingel en vilten dekjes tijdperk. Ik zou absoluut niet meer terug willen naar die materialen en ben blij dat er nu spul is wat makkelijker te gebruiken en schoon te maken is.
Dat iedereen graag het dekje bijpassend wil hebben bij de kleur van hun onderbroek die dag moeten ze allemaal lekker zelf weten. Waar ik wel van baal is dat het merendeel van de gebruikers van beenbeschermers en bandages dit doet omdat het mooi staat. Waar ze voor zijn, hoe het werkt of gebruikt moet worden weten ze niet eens. 'Je kunt toch best rijden met stalbandages en dan ook nog zonder lappen eronder'. Tuurlijk...
Ik zou willen dat ik geen beenbescherming hoefde te gebruiken. Helaas verslijt mijn ene paard per jaar een set peesbeschermers en strijklappen omdat ze in staat is om zo ongeveer met haar rechterachterbeen haar linkervoorbeen aan de voorkant te raken. Mijn andere paard doet dit niet en krijgt dus echt geen zooi om zijn benen.
waar zijn mensen zoals jullie bij mij op stal???
Loopt een hele fantieke ruiter, paard wordt helemaal ingepakt, van neusbontje tot zadelbontje tot peeskappen incl. om alle vier de benen spingschoenen
Ik vind het ook leuk om een mooi dekje te hebben maar overdrijven is ook een kunst 
Schrik me altijd rot als ik die boekjes open, vol met roze spullen en dan ook echt alles in het roze.
tuig/kleding/peeskappen/dekje
No thanks