Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ricojoreen schreef:Ik heb een barefoot ride on pad (physio) op mijn tinker van 1,38m liggen, pak liever mijn pad dan zadel voor buitenritten! Kan er prima 2 uur op zitten, dus hij is de p r ijs meer dan waard![]()
De barefoot blijft ook erg mooi met veelvuldig gebruik, heb hem nu zo'n 4 jaar, maar ziet er nog top uit! Gebruik hem op meerdere paarden met dekje en schuift eigenlijk nooit.![]()
Op mijn tinker met mijn zusje
[ [url=m/rzkE2L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op een shire van 1.80
[ [url=m/9ddktA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Svadilfari1 schreef:Freekfuchs , dankjewel! Goed te lezen 8 jaar , dat is zeker duurzaam! Aan je naam te zien heb jij ook een enorm prachtig leuk ras vermoed ik zo.
Een Dardo it is!
Ook al spreekt de barefoot mij ook enorm aan ik ga een Dardo nemen na het lezen van alle reacties. ( De HH barebackpad komt ook goed over hoor)
Dan kan hij mooi van de 50 euro die de Barefoot anders extra kost een vliegendeken kopen of gedeelte voor massages reserveren.
Of extra lessen noem het maar, van dat bedragje doen. ( of nog meer eten , zou pony zelf zeggen vermoed ik)
Enorm bedankt allemaal voor jullie tips en het delen van de ervaringen en fotos!