Heeft er iemand Afstammelingen van Bonte Bart? of Bonte Will

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

denise_nijn

Heeft er iemand Afstammelingen van Bonte Bart? of Bonte Will

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 14:09

Hii,,
Ik ben Denise,
Mijn verzorgpaard is een afstammeling van Bonte Bart. Hij heeft zelf ook 300 afstammelingen rondlopen (als het er niet nog meer zijn Tong uitsteken ) Want hij heeft als stoere hengst in een merriekudde gestaan. Dus je kan wel raden wat er dan is gebeurt Knipoog ( voor de gene die niet weten wat Bonte Bart/Bonte Willem voor ras is: Fries x Kwpn (tuiger)) Dit is alles wat ik weet over Bonte Bart. Verward

Maar ik heb een paar vraagjes:

-Wie heeft er een afstammeling van Bonte Bart?( En aangezien Bonte Bart ook familie (opa of vader ofzo Verward ) van Bonte Willem is) een foto zou leuk zijn
-Wie heeft er een afstammeling van Bonte Willem? een foto zou leuk zijn

Ik heb heel internet af gezocht voor foto's en/of info over Bonte Bart. Maar er is alleen een shetlander hengst die heet Bonte Bart.

Wie kan mij helpen???

-xx- Denise -xx-

Donja

Re: Heeft er iemand Afstammelingen van Bonte Bart? of Bonte Will

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:50

Bert Renken was de eigenaar van Bonte Bart. Dhr Renken was vooral in de friezen een bekende.
Ik heb alleen ooit nog een foldertje van Bonte Bart gezien, zou niet meer weten waar...

JoukjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:44

Kijk eens op de website van manege Vrieswijk uit Damwoude ( voor het adres even manege vrieswijk Googlen).

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:54

Evelienkth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:05

hallo,

Ik heb een nakomeling van bonte bart.
Een merrie van nu bijna 3 jaar oud.

roednja

Re: Heeft er iemand Afstammelingen van Bonte Bart? of Bonte Will

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:09

Lijkt me superleuk om ook het stamboom van mijn KWPN'er t weten... helaas is dit niet bekend en zijn de paarden natuurlijk ook niet veel waard waarschijnlijk. Maar het lijkt me zo mooi om een foto van Shadow's ouders te zien;O