GEZ: Nakomelingen van de ggk hengst Nothing To Lose (indoctr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

starremans

GEZ: Nakomelingen van de ggk hengst Nothing To Lose (indoctr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 22:07

hallo ik heb mijn merrietje nu ruim een jaar geleden gekocht bij de Fam. Schröder uit heerhugowaard (NH)
het is een nothing to lose x calvados.

de hengst zelf staat hier ook en mijn paardje is door de stoeterij zelf gefokt.

nou ben ik benieuwd wie er ook een Nothing To Lose heeft. Clown
em de eigenaar vind het ook leuk om te weten hoe de kids het doen van deze hengst.

groetjes daphne

Peterina

Re: GEZ: Nakomelingen van de ggk hengst Nothing To Lose (indoctr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:37

Geregistreerd bij de KWPN:
2001: hengst: U CAN'T LOSE (aka You Never Know of Now or Never) : moeder Enjolie (van Zeus)
ggk Zangersheide; staat in ASSENDELFT, Nederland
2002: hengst: VENGEANCE : moeder Nadinia (van J.Jackson) ... Stoeterij van Toekomst
2002: merrie: VUARNE : moeder Melanieke (van Investment) ... nr 609: http://www.kwpn.nl/php_apps/uitslagen/u ... emster.pdf

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:33

Hier was laatst ook al een topic over, ik zal de link even zoeken. [FB] Nakomelingen van Nothing to lose

U can't lose is naar het buitenland voor de springsport, geloof polen ofzo. Heeft het wel goed gedaan op het WK in Lanaken bij de 5(of 6?)-jarigen.

Vengeance kent starremans zeker Ja

Er loopt nog een Unable to lose rond in Noord-holland, ben even kwijt uit welke merrie die komt. Zou kunnen dat die ook uit de jackson merrie komt?
Eigenaar ga ik zo niet op internet zetten, maar weet ik evt wel voor je. Al zag ik dat paardje laatst wel met een andere ruiter op de startlijst staan in het Z1.

wishmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:28

ik heb de volle broer van us cant lose die van mij heet wish me luck hij is nu 5 ben ik het b begonnen en rijd nu l2 ik ben op 8 april begonnen en echt heel fijn paard met ene fijn karakter soms een tikje ondeugend maar hou ik wel van , ik heb hem idd.bij stoeterij de toekomst gekocht die van mij is nu 1,63 maar hij toont heel klein doordat hij een behoorlijke nek heeft en een brede borst echt een stoer paard vindt ik zelf die van mij is nothing to lose x liberol h

moeder is liegette die is hellaas overleden dit jaar aan koliek dus deze zeer fijne fokmerrie is overleden dat vondt ik wel belangerijk om te melden voor eigenaren die ook hier uit zijn gefokt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 20:36

Volgens mij is die libero-merrie de moeder van de calvados waaruit het paardje van starremans gefokt is.

U can't lose komt uit een zeus merrie uit een hele andere moederlijn (uit die zeus komt dan volgens mij wel weer het paard waar de username van starremans op gebaseerd is Clown ).

wishmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:00

ik begrijp het niet helemaal wat je bedoelt Geld, geld! maaar ik weet wel dat libero h een ggk dekhengst is volgens mij

sam13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:43

ik heb sinds kort een nieuw paardje sam sam en dat is ook een veulen van hem :) hij is nu alleen wel een stuk groter 1.58 :+