Nakomelingen van Nothing to lose

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Elisha_

Nakomelingen van Nothing to lose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 22:43

ik heb een kwpn merrie van Nothing to lose. Hij heefty een lief en eerlijk karakter. Hij loopt internationaal springen en Z dressuur. ( kan alweer veranderd zijn;P ) Hij staat in heerugowaard. Heeft er iemandf nog meer nakomelingen van hem??

gomir

Re: Nakomelingen van Nothing to lose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 01:14

Ik ken er een aantal kinderen van en heb er een paar weleens gereden. Nothing ken ik ook goed Ja

Zag hem morgen op de startlijst staan voor het Z-springen hier in Den Helder. Denk dat ik wel even ga kijken Ja (moet toch helpen opruimen)

Welke merrie is er van jou?

_Elisha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 22:14

gomir schreef:
Ik ken er een aantal kinderen van en heb er een paar weleens gereden. Nothing ken ik ook goed Ja

Zag hem morgen op de startlijst staan voor het Z-springen hier in Den Helder. Denk dat ik wel even ga kijken Ja (moet toch helpen opruimen)

Welke merrie is er van jou?

Wishfull Thinking,
ik mocht kiezen tussen haar en Wicked ( als je het zo schrijft) en koos is wissy;)
Een vriendin van mij had daar gekeken voor de pony: wed dream:P

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:32

Zegt me zo niets, maar heb alle veulens van die jaargang volgens mij wel gezien. Dus ken haar vast wel Ja

Nothing zag er goed uit en zijn zoon Vengeance sprong ook erg goed vandaag Ja Die zat geloof ik twee keer in de prijzen in het Z.

_Elisha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 09:28

gomir schreef:
Zegt me zo niets, maar heb alle veulens van die jaargang volgens mij wel gezien. Dus ken haar vast wel Ja

Nothing zag er goed uit en zijn zoon Vengeance sprong ook erg goed vandaag Ja Die zat geloof ik twee keer in de prijzen in het Z.

okee Lachen
als wissy's rug weer beter is ( die is te stijf, maar niks ernstigs) en als we nog even trainen ga ik ook springen.
Ik ga waarschijnlijk ook naar jumping heerhugowaard, bij stoeterij de toekomst ( waar nothing staat)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:24

Ik ken het Knipoog

Denk niet dat ik daar rij, vind het niet zo fijn rijden daar en woensdagavond is ook erg onhandig met stage enzo.

Maar misschien komen we elkaar nog weleens tegen, we zitten aardig in dezelfde regio en zo groot is de club springers hier niet Knipoog Zal de naam van je paard onthouden Ja

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:54

Nakomelingen van hem vind ik leuke allrounders. Alleen blijven ze vaak zo klein? Of ligt dat net aan die die ik ken?

_Elisha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 10:14

Rytm schreef:
Nakomelingen van hem vind ik leuke allrounders. Alleen blijven ze vaak zo klein? Of ligt dat net aan die die ik ken?

volgens mij zijn veel nakomelingen van hem nog net aan pony
de mijne is 1.56

_Elisha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 15:23

_Elisha_ schreef:
gomir schreef:

okee Lachen
als wissy's rug weer beter is ( die is te stijf, maar niks ernstigs) en als we nog even trainen ga ik ook springen.
Ik ga waarschijnlijk ook naar jumping heerhugowaard, bij stoeterij de toekomst ( waar nothing staat)

oke leuk.
heb je daar wel eens les gehad van Marco Sas?
ikke 2 keer. 1 keer op me vorige lease pony en 1 keer met mijn wissy.
ik vond het echt superr.
ken jij bianca ( paard) zij is de moeder van wissyy