Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(moet toch helpen opruimen)gomir schreef:Ik ken er een aantal kinderen van en heb er een paar weleens gereden. Nothing ken ik ook goed
Zag hem morgen op de startlijst staan voor het Z-springen hier in Den Helder. Denk dat ik wel even ga kijken(moet toch helpen opruimen)
Welke merrie is er van jou?

Die zat geloof ik twee keer in de prijzen in het Z. gomir schreef:Zegt me zo niets, maar heb alle veulens van die jaargang volgens mij wel gezien. Dus ken haar vast wel
Nothing zag er goed uit en zijn zoon Vengeance sprong ook erg goed vandaagDie zat geloof ik twee keer in de prijzen in het Z.

Zal de naam van je paard onthouden

Rytm schreef:Nakomelingen van hem vind ik leuke allrounders. Alleen blijven ze vaak zo klein? Of ligt dat net aan die die ik ken?
_Elisha_ schreef:gomir schreef:Zegt me zo niets, maar heb alle veulens van die jaargang volgens mij wel gezien. Dus ken haar vast wel
Nothing zag er goed uit en zijn zoon Vengeance sprong ook erg goed vandaagDie zat geloof ik twee keer in de prijzen in het Z.
okee
als wissy's rug weer beter is ( die is te stijf, maar niks ernstigs) en als we nog even trainen ga ik ook springen.
Ik ga waarschijnlijk ook naar jumping heerhugowaard, bij stoeterij de toekomst ( waar nothing staat)