DresslOver schreef:Het is inderdaad het paard van het plaatje, die van mij is ook aan de dunne kant, t'is een behoorlijke stresskip, dus dik zal ze nooit worden. Misschien een tip; Paardenmeel. Worden ze niet heet van, maar komen ze wel van aan. Echt heel fijn spul. Ik haal het meestal bij een molenaar hier in de buurt, maar ik geloof dat ze van pavo ook zoiets hebben.
Die van mij is op zich vrij rustig op vreemd terrein, ze vind iets wel eng, maar het is meestal meer nieuwschierigheid als bang zijn, dus ze is wat dat betreft best dapper. Gewoon vaak op vreemd terrein komen en daarin veel ervaring op doen, daar worden ze wel dapper van.
Ja dat was ik al van plan. Bedankt voor de tip, maar ze is nu ergens alergies voor dus ik ga eerst kijken hoe dat komt.. Misschien weet jij of iemand anders wat af van een jonaskuurtje. Ze zeggen dat het reinigend werkt maar ook bij allergien? Echt heel raar allemaal. Ze krijg opeens overal bulten.. Kan ik nog steeds niet rijden. De bak is ook al bevroren bij ons
Erg vervelend en ze ontploft bijna zoveel energie heeft ze op dit moment, gelukkig kan ze wel lekker in de molen staan.
Ik zal morgen als ik daar tijd voor heb even een paar foto's hierop zetten. Heb namelijk kerstbal.. hahaha Al heel lang geen jurk meer aan gehad
!
Bye