Wie kan mij wat vertellen over Michael zv PrinsxFlokje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daf_michael

Wie kan mij wat vertellen over Michael zv PrinsxFlokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 18:00

Sinds september vorig jaar heb ik Michael (appaloosa) zijn vader is Prins en zijn moeder Flokje. Ik zou graag wat meer over hem willen weten, bijv. hoe hij was als veulen en wie er evt. foto's heeft van hem als veulen.

Sjarett

Re: Wie kan mij wat vertellen over Michael zv PrinsxFlokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:03

Ik heb hem gezien toen hij werd goedgekeurd als jonge hengst. Een mooi dier met een fijn karakter. Hij heeft naar mijn mening te weinig kansen gekregen in de fokkerij. Er lopen een paar fijne paarden van hem rond.
Misschien is het een idee om je aan te melden op het forum van het Appaloosa stamboek. Daar kan je vast nog veel meer over hem te weten komen.

daf_michael

Re: Wie kan mij wat vertellen over Michael zv PrinsxFlokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 20:11

Ik ga dat zeker proberen. Michael is een erg leuk maar zeker ondeugend paard soms denkt hij echt nog dat hij veulen is dan gaat hij gek doen in de wei en in volle gallop door de plas heen waar ik vervolgens heel blij om ben omdat hij zo mooi wit het weiland in ging Huilen . Bedankt voor je reactie

Naom_Scarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:09

@daf_michael, ik denk niet meer dat u echt actief bent op bokt maar heb ongeveer een jaar geleden nog een reactie gelezen van ook een tijd geleden op de forum van het Appaloosa Stamboek dat u benieuwd was naar afstammelingen van de appaloosa, Michael.
Scar(rie), officieel Scarlett, is mijn E-pony van 14 jaar. Ze is een kruising Appaloosa x KWPN (Michael x Louise).