Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quazzle schreef:In België hadden we Next Owl vd gulden en Magic Owl, maar daar horen we nu niets meer van. En enorm veel nakomelingen hebben die blijkbaar ook niet gehad.
Ik zou zou opgevangen dat deze 2 zonen qua karakter niet de eenvoudigste waren en daarom zijn afgekeurd op nakomelingen. Kan iemand dat bevestigen?
nobel1 schreef:heb helaas niet zo 1,2.3 foto;s van mijn paard (moet ze nog inscannen!)
Heb nog een mooie van hem op de hengstenkeuring, zal eens kijken of ik iemand ken met een scanner.
Mijn paard is toendertijd ook afgekeurd als dekhengst door zijn karakter (vertelde fokker), hij is lief maar erg dominant.
Geloof dat dat wel vaker voorkomt bij nakomelingen van oula owl...![]()
Hij is als 5 jarige uiteindelijk gecastreert en bij een meisje terecht gekomen in drenthe (heb dit allemaal van de Fokker. dus of 't precies klopt..?) wat regio kampioen springen aldaar was en een paard wilde hebben waar ze verder mee kon, maar helaas kon ze niet met hem overweg en heeft ze hem weggedaan en toen kocht ik hem (heb de eerste 4 weken in het midden van de bak met meneer gestaan omdat hij weigerde te gaan lopen!).
Foryourneeds schreef:hey
Ik ken een merrie van Oula Owl. Ze is ondertussen al niet meer de jongste, maar nog wel erg gezond. Ze wordt ingezet als fokmerrie. Nu is ze erg braaf. Heb gehoord dat ze vroeger ook sterk was, en heel pittig. Niet echt een dressuurpaard of beginnerspaard.