Ik ben erg benieuwd wat voor nakomelingen Future heeft ...
Zelf heb ik een 4 jarige van nu bijna 1,80m een echte reus...
heb jij er ook 1 misschien is het leuk om een foto te plaatsen zo kunnen we zien wat voor nakomelingen hij heeft!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mausie schreef:Ik heb een twenter lopen van Future. Zal snel eens een linkje plaatsen voor een foto.
Haar karakter is bijzonder koel te noemen maar ze heeft best wel een willetje. Ze heeft een edel hoofdje en zal ongeveer nu zo'n 1,65m zijn. Ze is nog wat slungelachtig nu.
Blijf dit topic wel even volgen.
@ Tuus-minion: zeer knappe merrie heb jij! Wat een stevige brok. Hoop dat mijn Flores ook zo mooi uitgroeit!
Ik was persoonlijk ook zéér gecharmeerd van Future, en nog meer door zijn karakter. Ben erbij in de stal geweest, wat een schat!!
Tuusi_Minion schreef:Minion is op de ijzerenman gefokt.
Karianne12 schreef:Tuus-minion: Super leuk waarschijnlijk zijn onze paardjes samen opgegroeitik hem hem in oktober bij de ijzerenman gekocht..
liesje23: Die van mij heeft net z'n hoofdje als die van jou heel eerlijk en gewoon super relaxt
Verder ana iedereen, Future heeft hele leuken nakomelingen helaas dat hij niet zo heel erg bekend is bij de ijzerenman hebben ze me verteld dat sven rothenberg hem wel gaat uitbrengen in de gand prix helaas wacht ik maar om hem nog keer te zien, hij stond toen ik die van mij kocht namelijk in duitsland bij Sven...
dus laten we hopen