Prrrr.... Constantijn (op het forum Terpentijn) hier ... ik smul van de berichten over iedere nakomeling van W.v. N. Ik probeer alles te volgen, waar ze heen gaan, wat er mee gebeurt.... waarom? Ik zou er zelf dolgraag entje van willen kunnen kopen. Maar ze zijn a. schaars, is me wel gebleken, en b. niet zo schasars, maar BIJ VOORBAAT al verkocht, als veulen al. JAMMER! Je komt er eigenlijk niet echt "tussen". Keep me posted! OOK over: is er een zwartbont veulen van hem (alleen dus: van Bonte Willem x Friese merrie ) te koop, ergens? Liefst een merrieveulen, maar dat HOEFT niet per se. En verder wil ik alles blijven volgen van zijn kinderen, ik geloof in dit paard, wat voor kruisingen dan ook, ik wil hem gewoon blijven volgen, omdat ik denk: dit is iets speciaals, ben ook heel benieuwd hoe die bloedlijnenen zich verder gaan ontwikkelen, ZOWEL bonte Willem met KWPN merries als met Friese merries. Ik zelf, heb niks, kan niks, en zal niks, at dat betreft, dus niemand hoeft (fokmatig) mijn belangstelling te vrezen. Ik heb een bonte RUIN. Daar houdt het verhaal dan mee op.