Elisa2 schreef:Heb je een foto? mijne is heel makkelijk in de omgang,een ontzettend lief paard,ook totaal niet lomp en kijkt erg goed uit voor zichzelf.Onder het zadel is hij wel braaf en welwillend,maar kan ook ontzettend heet en springerig zijn.Dan moet je eerst ff 2 rondjes bokkend door de bak,en ff flink galloperen voordat je echt kan gaan rijden haha.
Ik weet dat Abrahams hier op Bokt ook een hele mooie zwarte Don primaire heeft,Wondersteen heet ie geloof ik,anders moet je haar eens pmen.
Wondersteen heet hij inderdaad
Wondertje is ook heel fijn in de omgang. Lief en eerlijk paard. Hij is in het begin vrij eenkennig geweest maar daar is hij nu gelukkig wel overheen. Jammer genoeg is die van mij niet zo heet. Hij had van mij wel iets meer pit mogen hebben. Hij kan soms een beetje lui zijn. Ik heb wel van meerdere Don Primaire bezitters gehoord dat zijn/haar paard een laatbloeier is. Ik geloof dat die van mij dat ook wel is. Als ik hem vergelijk met sommige andere 4 jarige is hij er nog lang niet qua kracht en ontwikkeling. Maar dat komt vanzelf vast helemaal goed!
Ben erg benieuwd naar de foto naomii.