Ben ook benieuwd naar het karakter van jullie paarden. Het is namelijk ook een ontzettend braaf en meegaand paard. Kan nu al alleen met hem op rit en zo. Geloof dat hij zelfs verkeersmak geboren is
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....
Ze is verder best lief, alleen soms kan ze wel uit dr dak gaan, vooral bij andere paarden, maar dat wordt gelukkig steeds minder. We hebben pasgeleden ook een 3 jarige polansky verkocht, die had ook een heel lief karakter.

). Ik ben nu 'volop' in training met die van mij.. maar er zit toch best een kop op. Niet dat hij wild doet en gaat stuiteren, maar soms tankt hij gewoon door. Dan heeft hij in zn hoofd dat hij rechts wil, nou zie hem dan maar eens links te krijgen
Het wordt nu al wel beter, hij moet het ook gewoon leren. Moet wel zeggen dat de oefeningen aanleren hem bijzonder makkelijk afgaat. Nu 2 weekjes bezig met wijken en ik hoef nu maar iets te gaan verzitten en hij gaat al haha.. Verder is hij zo braaf dat hij ook echt geen pas te snel gaat. Ben continu bezig met attent en snel maken. Hoop dat dat aan zijn leeftijd ligt. Ben ook benieuwd naar jullie verhalen! runnerfan schreef:Wat leuk om foto's te zien. Ik zie ook best overeenkomsten (logisch zelfde pappie). Ik ben nu 'volop' in training met die van mij.. maar er zit toch best een kop op. Niet dat hij wild doet en gaat stuiteren, maar soms tankt hij gewoon door. Dan heeft hij in zn hoofd dat hij rechts wil, nou zie hem dan maar eens links te krijgen
Het wordt nu al wel beter, hij moet het ook gewoon leren. Moet wel zeggen dat de oefeningen aanleren hem bijzonder makkelijk afgaat. Nu 2 weekjes bezig met wijken en ik hoef nu maar iets te gaan verzitten en hij gaat al haha.. Verder is hij zo braaf dat hij ook echt geen pas te snel gaat. Ben continu bezig met attent en snel maken. Hoop dat dat aan zijn leeftijd ligt. Ben ook benieuwd naar jullie verhalen!
orrieborrie schreef:Ik heb sinds 3 weken ook een polansky x ulft.
Vos, 1.74, zeer braaf, nu nog weinig spieren
zal binnekort eens foto's plaatsen
orrieborrie schreef:Ik heb sinds 3 weken ook een polansky x ulft.
Vos, 1.74, zeer braaf, nu nog weinig spieren
zal binnekort eens foto's plaatsen