Wie heeft er een nakomeling van Ultime Espoir? Of Rania Stam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_maartje

Wie heeft er een nakomeling van Ultime Espoir? Of Rania Stam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 21:23

Hoihoi! ik heb net een veulen van 9 maanden Gekocht! (foto volgt nog) De vader is Ultime Espoir
wie heeft er nog meer een nakomeling van deze hengst! Of van de Rania stam?

Naja Reageer maar! Tong uitsteken Foto's zijn ook welkom Pling Knipoog

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:39

Schopje.. Ik heb een nakomeling van Ultime Espoir. Een ruin die dit jaar 4 word. Hij is nu een aantal maand onder het zadel en is onwijs braaf, wil graag werken en heeft veel looplust. Heb hem nog niet laten (vrij)springen wat ik binnenkort wel wil doen. Heb jij de nakomeling nog?

lisch

Re: Wie heeft er een nakomeling van Ultime Espoir? Of Rania Stam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 09:53

Ik heb uit onze merrie olivia een veulen van deze hengst gefokt daliesia

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:00

Oké en heb je dat veulen (inmiddels denk ik al paard) nog? Ben ook wel benieuwd naar hoe andere nakomelingen zijn! Vooral qua grootte, bouw etc. :)

Edit, zie in jouw profiel dat je het veulen hebt verkocht

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:06

bokker binkiedusty als ik het zo goed typt heeft haar gekocht en Nog steeds :j

_Rachelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 13:09

Toevallig heb ik een 6 jarige merrie van Ultime Espoir en daarnaast meerdere paarden van de Rania stam gehad, deze stam komt namelijk bij mijn buurman vandaan. :D

De Ultime Espoir is een super eerlijk en werklustig paard. Ik heb haar nog niet lang, maar in het begin was ze erg heftig op wat voor bit dan ook. Toen maar naar de tandarts geweest bleek dat ze nogal wat haken had en erg veel last had van 2 wolfskiezen. Deze zijn verwijderd en inmiddels gaat het stukken beter. Ben echt heel gek met het paard en ze heeft super springmanieren en is ook braaf in het parcours, loert nooit.

Op dit moment heb ik ook een 6 jarige merrie uit de Rania-stam, namelijk Derania. Vader Vaillant en moeder Serania (Revel O, van Quidam de Revel). Daarachter zit nog de hengst Joost. Deze merrie is top in het parcours. Supervoorzichtig, gretig en heeft een super groot hard. Ze wil altijd naar de overkant. Spring inmiddels M+7 met haar.

Ook heb ik Curania (Wallenberg x Voltaire) en Arania II (Namelus R x Revel O) gereden.

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 14:59

Leuk om te lezen dat er nog iemand is met een Ultime Espoir nakomeling! Ik kom ze zo weinig tegen!