bij ons staat een bokkesprong czardas op stal heb er afgelopen zomer nog een even op gesprongen hij heeft Z gesprongen en M dress hij gaat binnekort weer starten hier een paar foto's:
mijn vorige pony stamde van de moederskant af van bokkesprong czardas (v. van moeder) en was ook een vosje. Ze is nu verkocht aan Fiametta hier op bokt, en staat in finland.
hier een foto van haar nu ze in finland staat! ''voelt zich trots''
Czardas heeft een hele tijd in Ommel (NB) gestaan, daar heeft hij dan ook onwijs veel merries gedekt! Czardas is een keer in een raam gesprongen en heeft toen in zijn koot een slagader open gehaald. Sindsdien mocht hij ook niet meer gereden worden, hij is toen verkocht naar het Noorden, waar die als dekhengst diende. De eigenaar toen had hem naar het Noorden verkocht, omdat hij vond dat er teveel nakomelingen van hem waren hier in Brabant!
Foto van Rocky (ook een Czardas) Hihi, beide van ons samen, errug lang geleden!
Ik hoop dat je er iets mee kan en er iets aan hebt!
jah mijne ook ik zal nog even een paar foto's laten zien helaas heb ik niet echt actie foto's maar dat word een beetje lastig omdat ze erg veel last heeft van haar dikke buik (=drachtig) maar is echt een super sportpony
Ik ben dus die -gene die op Czardas zit.Ik heb 'm van z'n 4 tot 10 verzorgt. Czardas kon helaas niet meer in de sport lopen en bij Jan willem de Wilde hoefde hij alleen nog maar te dekken en die heeft hem nog steeds.Czardas is nu inmiddels 23 jr jong. Dit zijn nog wat nakomelingen die ik heb gereden ( zadelmak-en inrijden) Leuns Veld's Elegant (goedgekeurde hengst) Elegant en ik Marco Job Job en ik
Ik had een super pony Silke! (v. Bokkesprong Czardas) Silke is een merrie, 10 jaar, L1+wp, B+wp (springen) en gewoon super lief! echt een schatje! En ik mis haar heel erg.. Hier zijn wat foto's.. Wil je nog meer zien? Ik heb er wel 500! Met een springwedstrijd: (Bokkesprongen eindigen altijd goed) No een x; Nog een springfoto: Dressuur:
Hooii, Ik heb ook een merrie van Czardas. Kielshoop Honeyflower. Voor foto's zie mn profiel. Lijkt veel op jullie pony's en Czardas zelf. Ook glanzend, voskleur, bles en witte beentjes: achter hoog en voor sokjes. Is super lieve pony! ze kan wel heet worden, maar is wel goudeerlijk. Heb eerste twee wedstrijden achter de rug en we gaan nu het zomerseizoen in. Ze heeft ook een veulentje gehad in 2002 trouwens, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Staat waarschijnlijk in Groningen.