Ik vroeg me af wie wat ervaring had met de afstamming van mijn 3 jarige merrie Whisper (FlemminghxFerro)
Ik kreeg in het begin erg veel reactie`s van zo daar zal je je handen wel vol aan hebben met inrijden. We zijn nu zòn 3 maanden aan de gang en ze pikt alles heel erg snel op. En is voor een 3 jarige merrie best braaf.
Ook aan de hand/op stal is ze super eerlijk.
Nu ik begin zo langzamerhand wel te merken dat ze vooral maar naar bep personen toe trekt, die dus wat vaker met haar omgaan,zoals ik natuurlijk, mijn vriendin en mijn vriend.
Als wij erbij zijn kan iedereen echt alles doen,dan is het net een paardje die al jaren in de omgang met mensen is(terwijl ze net een halfjaartje van de wei af is).
Maar laatst vroeg ik aan een andere vriendin van mij of ze der uit de wei wou halenomdat ik het die dag niet goed ging redden. toen wou ze voor dat ze naar stal ging der hoeven uitkrabbe en kreeg ze een knal? Ik stond er echt van te kijken kon het mij bijna nie voorstellen. Het is in mijn ogen altijd een schatje??
Heeft iemand ervaringen met familie van haar? En hoe zijn die karakters van hun?
En ik vroeg me ook af of iemand iets van haar moeder weet?
KILLER QUEEN
Lijkt me leuk om ervaringen met broertjes,zusjes etc te delen.