nakomelingen v. Gamirilla v.d Schermeershof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

nakomelingen v. Gamirilla v.d Schermeershof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 23:19

Ik ben opzoek naar familie van mijn paard:
Umirilla v.d Schermeer's hof. ( Gribaldi X Rechter)
moeder Gamirilla v.d Schermeershof.
Weet dat ze 4 zussen heeft waarvan 1 volle zus.
Ben wel benieuwd of iemand informatie of foto's heeft.
Fokker heb ik al geschreven maar krijg geen reactie.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-02-07 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek aangepast.

mbkaatje

Re: nakomelingen v. Pamirilla v.d Schermeershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:23

Zo te zien in paardenfokken.nl hebben ze de volle zus in ieder geval nog wel. Je zou eens moeten proberen om de fokker te bellen.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:33

Hoi Elmiran/Rachel,
Ik ben nog maar net lid op Bokt maar zag via de search jouw vraag over Gamirilla voorbijkomen. Schermeer's Hof was de fokkerij van mijn opa en oma, maar zij zijn jaren geleden met pensioen gegaan en verhuisd. Waarschijnlijk heb je daarom geen reactie ontvangen. Ik gok dat je vraag nog steeds van toepassing dus daarom mijn berichtje. :)

Toevallig hebben wij de volle zus van Umirilla op stal staan (Pamirilla). Als ik naar je foto's kijk, lijken zij echt als twee druppels water op elkaar qua uiterlijk! Naast Pam hebben we ook een halfbroertje van de dames op stal staan Vanquisher (Hero x Rechter). We hadden tot vorig jaar ook een oudere halfzus (Kamirilla - 20 jaar), maar zij is overleden. Aangezien onze paarden en pony's een lange tijd bij mijn opa en oma op stal hebben gestaan, heb ik genoeg paarden en veulens voorbij zien komen. Waarschijnlijk heb ik ook nog wel foto's van Umi als veulen. ;) Voor vragen mag je mij een PB sturen, maar ik wilde ook even in dit topic reageren voor het geval anderen op zoek zijn naar info over Gamirilla's kinderen. Niet alle paarden hadden "vd Schermeer's Hof" in de naam staan, dat hebben alleen de laatste paar veulens (Gam was namelijk een echte fokmerrie en heeft meer veulens gehad dan de vier die online te vinden zijn). Daarvoor was het een B of alleen de naam van het paard, zoals in het geval van Gamirilla.