Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petraaken schreef:Unamie heb je hem op video? Ik was zwaar teleurgesteld dat ie niet was op de nrps show.
Libiris schreef:heb ondertussen contact met de stal gehad en hij is idd eerst afgekeurd geweest...
uiteindelijk toch goedgekeurd! Het is ook niet erfelijk!!
zij.
Libiris schreef:bij het kwpn, de man die hem niet doorliet heeft er zelf wel een nakomeling van....Dit is hoe ik het begreep, maar wie weet heb ik het verkeerd verstaan...
Libiris schreef:en mijn topic gaat er over of mensen een nakomeling hebben van dreamcatcher...

Sjoert schreef:
Met wat gelukt krijgt ze wel haar hengstveulen maar dan in een vosjasje.
petraaken schreef:Ik hoop dat mijn bijrijdster geen bezwaar heeft op foto's van haar veulen op bokt. Maar eentje zal ik zeker plaatsen.
unamie schreef:petraaken schreef:Ik hoop dat mijn bijrijdster geen bezwaar heeft op foto's van haar veulen op bokt. Maar eentje zal ik zeker plaatsen.
wat is de verwachte datum
petraaken schreef:rond 21 april maar we denken dat ze zal over gaan. nog steeds geen teken dat ze uier aanmaakt. En nog geen dekpapieren ook trouwens.
unamie schreef:petraaken schreef:rond 21 april maar we denken dat ze zal over gaan. nog steeds geen teken dat ze uier aanmaakt. En nog geen dekpapieren ook trouwens.
Nog geen uiers zegt niets, laat je niet verassen hoor ....
2 jaar geleden had ik een merrie die had 0,00 uier had
maar het veulen werd 3 weken te vroeg geboren
tja die heb ik dus gemist![]()
b.t.w. heb de papieren vorige week binnen gekregen
6 weken voor de uitgerekende datum....dus keurig op tijd