Gezocht, info over Dynamite (v. Ulft (fokfamilie 224))

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Gezocht, info over Dynamite (v. Ulft (fokfamilie 224))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 21:52

Ik ben op zoek naar meer informatie over de afstamming van mijn bijna 22 jarige sterruin Dynamite (Ulft x Sonja v. Cartoonist xx x Lariata keur v. Epigoon) uit fokfamilie 224. Toen ik hem kocht had hij geen papieren. Ik wilde hem kopen en dacht dat hij een papierloze ruin van 14 was die Z-dressuur had gelopen. Toen de vorige eigenaresse en ik hem wilden laten chippen bleek hij al een chip te hebben, en geen 14, maar 20 te zijn. De vorige eigenaresse wist hier totaal niks van, en heeft hem een half jaar ervoor zonder papieren gekocht. Ik heb een kopie van zijn papieren opgevraagd bij het KWPN, nog niet officieel aangevraagd, ik zie wel of ik dat doe Lachen. Wel leuk dat hij een sterruin blijkt te zijn Lachen.

Zijn afstamming is hier te vinden: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.ph ... axniveau=5

Nu ben ik op zoek naar mensen die hem kennen, of ook een paard uit fokfamilie 224 hebben. Ik weet dat de merrie Lariata van Epigoon ook de goedgekeurde henst Uddel heeft gebracht, maar wellicht zijn er meer paarden Lachen.

Ik heb op het moment niet meer dan zijn hoofdfoto, hopelijk herkend iemand hem en kan diegene mij meer over hem vertellen Lachen.

Afbeelding