Nakomelingen My Jemen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Viktorien

Nakomelingen My Jemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 12:26

Ik ga waarschijnlijk het paardje kopen wat ik al langere tijd rijd Haha! ! Ik zou het leuk vinden om wat foto's van half broertjes en halfzusjes te zien!! Het paardje Murphy, heeft zelf ook een zoon Ferro genaamd! Als iemand daar ook foto's van heeft zou ik helemaal blij zijn!! Haha!

bruine

Re: Nakomelingen My Jemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:08

helaas heb ik geen foto's voor je, enkele jaren geleden hebben wij een nakomeling van my jemen op stal gehad, een merrie, stokmaat ongv. 1.56, bruin, super braaf en erg inteligent, paardje kon ook goed springen, het schijnt dat my jemen brave , werkwillige paarden geeft.

Viktorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 20:25

Jaa werkwillig is hij zeker Haha! en hij kon ook als de beste springen!! Z SGW bij de pony's en andere grote wedstrijden, maar helaas door een peesblessure mag hij dat niet meer doen!!

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 11:13

heeft een tijdje terug 1 op marktplaats gestaan,,,,

was mooi dier....uit hannoveraanse moeder...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:39

Ik ken een My Jemen, maar ik weet bijna zeker dat dat dezelfde is waar jij het ook over hebt. Was een hele fijne en werkwillige pony!

Verder heb ik er ook ooit eens een schimmel van zien lopen, maar die kwam uit een hele matige merrie en dat was zelf ook niet zo veel. Maakte nog wel een redelijke sprong en een super karakter.