Ik ben op zoek naar mensen met nakomelingen van anamorka v abgar. Ben wel nieuwsgierig naar de broertjes en zusjes van mijn paard. Ook naar mensen met paarden uit de karla stam ben ik wel benieuwd hoe die over hun paardje denken. En in welke disiplines zij uitkomen en waar ze weer mee verder fokken. Dus heb je een morka paard laat het dan weten wat je van dit paard vind. Alvast bedankt
Na een beetje googlen weet ik ondertussen dat er iemand in maasbree is met een zusje en iemand uit dalen ook met een zusje. Wie kent deze paarden het gaat geloof ik om manamorka en ilsamorka. Ik zelf ben in het trotse bezit van vamorka. Ben erg benieuwd of deze paarden in de sport lopen.
Ik ken wel een Omorka v. samber en de moeder is als ik het goed heb Amorka v. rigoletto. deze merrie heb ik ingereden en loop op dit moment in de sport in de klasse m1 dressuur.
Ik heb een merrie uit de Karla stam. Indoctro x Le Val Blanc x Wagner. Spring ik L mee, dressuur L1. Mocht je meer info willen, dan kun je me altijd pb-en!