odin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kieke

odin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 17:56

hallo,
wie weet er iets over junioren ruiter springen Hendrik Jan Schuttert? de hengst Odin is van mijn merrie en ik ben op zoek naar informatie, foto's e.d. waar kan ik iets vinden over deze combinatie? en weet iemand wanneer een volgende wedstrijd is waaraan hij meedoet?
groetjes

gomir

Re: odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 13:32

IK zou als ik jou was de juniorenstartlijsten een beetje in de gaten houden.

Wordt er nog steeds gefokt met die merrie? (v boreas toch?)

Ik weet niet of je specifieke vragen hebt over Odin, want daar kan ik nog wel voor je achter komen. Weet iig dat het een heel fijn werkwillig paard is Ja

Afbeelding

Dit is Odin als 6- of 7-jarige op de jonge paardenkampioenschappen in Ermelo. Foto komt van www.heinpeeters.nl uit de advertentie van jackson.
Ze waren dit jaar KNHS-kampioen springen klasse Z op de hippiade. Heb Odin voor het laatst zien lopen op het kampioenschap junioren in Hoofddorp. Voor hendrik-jan heeft angelique hoorn ermee gereden, geloof 1.40, maar weet ik niet helemaal zeker.

Via www.melissen.net kun je nog wel veel foto's vinden als je in de equestrian database op odin zoekt.