wielkopolski afstammelingen van mediator

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chevano

wielkopolski afstammelingen van mediator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 11:43

Hoi ik heb een paard van dit ras. De zwaardere type. Je hebt ook een lichter . Ik kan helaas niks vinden over haar vader Mediator wel over zijn vader Malachit. En haar moedersvader is Mandat hier kan ik ook niks over vinden. Het zijn allemaal Weilkopolski zover ben ik al. Er staat ook ergens achter een hengst en meriie ook PZ zou dit het Perziwalski Paard betekenen. Haar moeder is trouwens May Lady een palomino bonte en kan ik niks over vinden. Ze hebben alleen maal een stanboek/levensnummer. Is er iemand ide meer over dit ras weet , kan er niet zo veel over vinden of wat ik vind is op alee nederlandse site hetzelfde. En helaas Pools kan ik niet lezen.

Dus wie oh wie kan ik helpen. Oh ja mijn paard heet op papier Desiree is 4 jaar oud en marmerbont(roan)Dus een Appaloosa.Wil je mer grootouders van haar weten laat mij het ff weten. En mischien zijn er mensen met een Wielkopolski met dezelfde ouders?

Bedankt