Handige site met veel afstammingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Handige site met veel afstammingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 12:47

hee, ik had van iemand deze site gekregen, had de naam van mijn paard ingetypt en toen vond ik haar hele stamboek, en als je dan op 1 van de laatste klikt krijg je weer een hele roets paarden zo kun je een heel stuk terug in de tijd. Erg leuk.

waar een * bijstaat kun je een foto bekijken (of schilderij Knipoog )

Effe verduidelijkt met een plaatje Lachen Wil je een foto zien of informatie? dan klik je op het paard in het stamboek, houd je muis op het vakje in het rode rondje, dan verschijnt de foto, klik je op het plaatje in het blauwe rondje, verschijnt de informatie Lachen

Afbeelding

Er staat bij sommige ook informatie, dat is engels, maar je kunt het hier wel vertalen
http://babelfish.altavista.com

dit is de site, let wel op, dat als je de naam van je paard opzoek en je krijgt er meer dat je de goeie aanklikt Lachen

http://www.allbreedpedigree.com

ik heb van een aantalpaarden wat vertaald en daar was er zelfs 1 van die goud op de olympische spelen had met springen Pling

Misschien leuk om te typen wat jullie allemaal uitvinden over je paard!

ik heb dit topic ook bij ''links'' geopend, omdat het bij allebei hoort heb ik het hier ook geopend, omdat je niet zoek naar je afstamming van je paard bij Links Knipoog

xAstrid

Re: Handige site met veel afstammingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:50

Mijn pony staat er ook bij! Lachen

Edit : Ze staat Als Sonja Laura daar! - Sonja is der stamboek naam Laura is der roepnaam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:54

Kende de site al, en ik denk met mij half Bokt.

Vond niets dat ik nog niet wist, trouwens. Zie profiel voor afstamming van mijn paardje.

Mijn pony is trouwens wel groot voor een mams van 1.48 en een paps van 1.54 Haha!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 13:18

Nouks schreef:
Kende de site al, en ik denk met mij half Bokt.

Vond niets dat ik nog niet wist, trouwens. Zie profiel voor afstamming van mijn paardje.

Mijn pony is trouwens wel groot voor een mams van 1.48 en een paps van 1.54 Haha!

ik zet hem er gewoon op voor de andere helft Knipoog ik heb wel foto's gevonden en die wist ik niet en informatie dat er een olypische winnaar in de familie zat Pling

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:19

Die site is algemeen bekend, bovendien horen dit soort topics op links.