wil wel is weten hoe de familie van mijn paardje eruit ziet

Halster was alleen voor foto
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wil wel is weten hoe de familie van mijn paardje eruit ziet

Leuk paardje ! Wat doe je ermee? Dresuur/springen ?
Kan ze springen? of niet? 
Picassox schreef:Die pony van Elmiran springt pas hoog!
Deed mijn paardje dat ook maar
ze is weer helemaal de oude. Zat er nog geen seconde op of ze begon me alweer uit te proberen. Ze is er vaak vandoor gevlogen...dan wilde ik van hand veranderen, en ineens zag ze m'n moeder.. toen ging ze dus in een harde galop (bokkend
) richting de ingang. of als ik op de lange zijde richting ingang rijd er snel vandoor proberen te gaan. Wordt er niet bang van ofzo (vroeger misschien wel). Op t laatst had ik haar wel goed aan t lopen. Ga haar deze week weer elke dag (kort) rijden.
.
.
Ik denk niet dat ze dat ooit is word. Zit in de familie denk
Pff eindelijk klaar met typen wat een lang verhaal
maar ik had al een C pony en mijn broertje wou niet gaan rijde..(had die maar eerder bedacht dat die het wel wou..) we hebben hem verkocht naar provincie zeeland
maar het contact is verwaterd en ik zou toch wel heel graag willen weten hoe het met hem gaat..
ben nu even te lam om foto's te uploaden. [gast1122] schreef:Ja ik heb een El Beauty. De mijne heet El Dango.
Voor foto's en meer info moet je even in mijn profiel kijkenben nu even te lam om foto's te uploaden.