Heeft ook iemand een afstammeling van Freestyle??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joslinn

Heeft ook iemand een afstammeling van Freestyle??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 15:45

Bianca__

Re: Heeft ook iemand een afstammeling van Freestyle??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 09:38

Ik geef op dit moment les aan een meisje die een freestyle heeft. De merrie is niet al te groot, maar toont zich wel onder het zadel. Verder is het paard vrij schrikkerig, maar wel braaf. Ik heb helaas geen foto's voor je van deze merrie. Ik vind hem ook niet echt op die van jou lijken. Veel succes verder.

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:56

Ik heb er een..

Een ontzettend grote met een ontzettend groot bizar karakter. Ze heeft geweldige bewegingen, zowel de stap ,als de draf, als de galop.
Het enige lastige is, is dat je zeker moet kunnen rijden om haar voor je te kunnen winnen zodat ze echt werken wil voor je. Ze kan ontzettend tegendraads zijn en wat ze wil gaat ze helemaal voor.
Ook op wedstrijden is het een gevecht, opzadelen is nauwelijks te doen, maar als je eenmaal op haar zit is het een lammetje. In de ring gaat ze helemaal door t vuur voor je.
Ze heeft ook springcapaciteiten, maar er zit ook L. Ronald achter.

Ik vind jou merrie totaal niet op de mijne lijken! Zo rustig als ze ook lijkt.. haha dat is voor mij alleen maar een droom.. Haha!!

Voor foto's: zie mijn profiel!

Joslinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 21:15

haha! die van mij is inderdaad echt rustig. Niet kijkerig enzo. Alleen in de trailer word ze helemaal gek als je op het concoursterrein aankomt en haar er dan in laat staan. Maar als je haar er dan uit haalt is er niks meer aan de hand. Ze wil heel graag meewerken alleen als ze het even niet meer snapt dan wil ze wel eens gaan steigeren. Verder heb ik nergens problemen met haar karakater.
Succes!!!

Joslinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 21:17

Ik vind trouwens het hoofdje wel iets weg hebben van die van mij! verder wat een grote zeg!! Die van mij haalt amper de 1.65.

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:07

Unamie op bokt heeft ook een Freestyle merrie.

Kijk ook eens op www.dreamscapefarm.com dit is de heel eigen site van Freestyle, staan ook veel van zijn nakomelingen op.
Vind t erg jammer dat ie naar Amerika is verkocht, hij is daar ook erg populair.