gezocht renovo kinderen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorian

gezocht renovo kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 22:22

wie rijdt er ook met een renovo

pandabeertje

Re: gezocht renovo kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:31

Bij de mijne zit het heel ver in zijn stamboom.

zijn overgrootvader is Renovo.

Mijn tuiger is wel een draak, maar dat kan ook door zijn grootvader komen (Wilhelmus), die staat er om bekend dat het een naar paard was. Wilhelmus was een Renovo trouwens.
En uit de moederlijn van de mijne komen ook geen schatjes.
Een halfzus van Cambridge Cole is ook een erge pittige tante.

Als je info wilt over Renovo en Cabridge Cole moet je maar even PB-en.
Ik heb de delen uit de Stempelhengste serrie van hun op de pc staan.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:37

Ik heb hier twee Cinivo's (v. Renovo) met beiden Renovo ook in de moederlijn. Ze zijn sterk, maar wel heel braaf.

De volledige afstammmingen staan op onze site www.nieuwenoord.nl onder het kopje "Stalbewoners". Het gaat om Janssen en Whisper (op de foto samen in tweespan).

Afbeelding

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 10:32

Jullie Janssen heeft ook op Blakheide gestaan of niet?
Een vriend van mij heeft daar deze zomer stage gelopen en op hem gereden.
Ik geloof dat Janssen de favoriet van stal was daar. Hij heeft nog hele mooie foto's van hem onder het zadel.
Ik weet niet zeker hoor of het om hetzelfde paard gaat.
Ik herinner het mij nog omdat ik de naam zo leuk vind Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 10:44

Ja, dat is onze Janssen. En die vriend van je is vast Tonnie. Ik duik even in mijn archief voor een foto van hem op Janssen. Ja, wat dat met die favoriete rol van onze Jans overal is, weet ik ook niet. Het is geen heel bijzonder paard of zo, maar hij is wel heel werklustig en een beetje een ondeugende grote kleuter, met grijze haartjes al boven de ogen.

Janssen wordt bij ons nooit onder het zadel gereden, alleen aangespannen. Tonnie heeft hem dan ook even moeten leren wat dat gekke gedoe nu is, maar hij pakte het super op, met zijn vijftien jaar.

Afbeelding

De paarden waren daar omdat Whisper er beleerd werd en wij hem zo zielig vonden zonder zijn grote broer Vingers aflikken En omdat wij toch in Amerika zaten, was zo'n logeeradres voor Janssen ook niet gek en hij heeft het er geweldig gehad. Deze week zijn we terug geweest voor les daar en ze genoten weer. Volgend jaar in april/mei gaan ze weer voor een week of vijf als wij weer in Amerika zitten.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:00

Ja, dat klopt.
Tonnie was echt super enthousiast over Janssen.
Leuk hoor, zo'n grote teddybeer.

*even offtopic, wat een mooi bedrijf hebben ze daar. We zijn er op een zondag "even" langsgeweest*

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:39

Wij zijn ook superblij met onze 'ouwe' en verwachten eigenlijk in Whisper zeker zo'n leuk paardje te hebben. Die gaat met z'n 3 jaar nu al helemaal de knuffelberenkant op, maar heeft ook zeker het talent om zich als een super menpaard te ontwikkelen. Zijn toch allebei Cinovo's he, om weer een beetje on-topic te gaan (en ja, Blakheide is geweldig mooi!).

Nog meer Renovo-afstammelingen hier op Bokt??

mdb1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:48

Mijn liefelingspaard op de manege is een renovo x wouter Ze heet Nirosa super mooi en lief beest.

-xxx-jes