Aangezien bokt veel publiek heeft dacht ik laat ik het eerst op deze weg doen in de hoop haar tevinden.
Ongeveer 3 jaar geleden heb ik mijn haflinger genaamd PRINSES VANYA VAN HET RUITERSGAT verkocht naar mensen in wassenaar.
Ik kom nu bij toeval tegen dat die mensen haar tekoop hebben gezet op markplaats,en de ik op de link wil drukken dan is het al weg gehaald dus ik neem aan dat ze bij die mensen weg is gegaan en verkocht is.
Helaas heb ik geen nummers en mail adress van die mensen meer,dus vandaar dat ik via bokt wil proberen om tekijken om hier iemand haar heeft gekocht.
lieve mooie haflingermerrie zoekt niet veeleisend baasje ...PRINSES VANYA VAN HET RUITERSGAT heet zij.afgelopen zomer 2E PREMIE OP DE KEURING .ze is een echte stamboekhaflinger met oostenrijkse familie. ...
koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/pony_s/13142662.html - 36k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Roepnaam PRINSES VANYA VAN HET RUITERSGAT.
Geboren op 21-03-200.
Moeder Prinses Ennya van het Ruitersgat.
Vader Arizona.
Als veulen.

Vlak toen ze weg ging.

Ik heb nog veel meer foto,s alleen moet ik dan foto op foto gaan maken dus dat wil nu even niet lukken
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of dat iemand weet wie haar gekocht heeft.
Gr heidie.