Master

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk94

Master

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 17:36

Hey,

Wie heeft er een nakomeling of neef nicht broer zus of weetikhet van Master? (vm baccarat)

't Paard waar m'n moeder op rijd is een zoon van hem, die is onwijs mooi en ik vind het leuk om daar wat meer info over te hebben..

Dus heb je een nakomeling ofzoiets van Master?
Zet het hier als je wilt (dankje!!)

Anouk94

Re: Master

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 18:35

niemand? Huilen

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 17:54

hallo? Haha!

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:56

De vader van de moeder van onze kruisling connemara is Master. Staat in m'n profiel, helaas geen foto waar hij helemaal op staat.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:19

Bedoel je Master van Magister?

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 18:53

jah die Knipoog

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:18

Ik heb een merrie Master *Symfonie apart karakter,wel leuk.Foto in profiel.Probeer ook nog wel een foto hier neer te zetten maar nu lukt het niet.[geen geduld]

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:42

Ik ken iemand die heeft een nakomeling van hem, Macaster hij was een paar jaar geleden geloof ik zz-licht startgerechtigd.Ik weet niet of ze het ooit is gestart. Was een mooi paard,helemaal bruin geen aftekeningen en aardig groot.

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 06:59

Elisa2 schreef:
Ik ken iemand die heeft een nakomeling van hem, Macaster hij was een paar jaar geleden geloof ik zz-licht startgerechtigd.Ik weet niet of ze het ooit is gestart. Was een mooi paard,helemaal bruin geen aftekeningen en aardig groot.

Leuk, heb je een foto?! Haha! Party!!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:48

Nee,sorry het is al een aardige tijd geleden,zeker zo'n 10 jaar dus toen waren de digitale fotocamera's nog niet zo goedkoop haha.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:29

Hier nog iemand met een Master dochter, tenminste de merrie van mijn moeder.

Afbeelding

Afbeelding

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:31

Zigranta, ik ben benieuwd wat er apart is aan het karakter van jouw merrie. Het karakter van onze nakomeling van Master is ook best bijzonder.

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:22

Mijn paard is een zoon van master. Hij heet Magistraal in zijn stamboom, hier heet hij Jimmy hoor! Zijn stamboom staat op www.paardenfokken.nl. Als je magistraal intypt dan zie je alles. Op internet staan foto's van master en baccarat ox. Het zijn hele mooie paarden. In mijn profiel staan 2 foto's van Magistraal.
Wel leuk om dingen over nakomelingen van Master te zien/horen want daar ben ik ook al een tijd nieuwschierig naar.

Aal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:05

Mijn vorige verzorgpony haar vader is ook Master,, maar hoe ziet Master er eigenlijk uit? Bloos

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:13

@sammyoo mijn master is eigenlijk heel erg cool,maar op momenten dat je het t minst verwacht kan ze helemaal uit haar dak gaan.Eigenlijk ook erg aanhankelijk maar laat dat een beetje vreemd zien(oren plat,narrig,happen.)b.v vanavond een paard weggebracht wat hier een maand heeft gestaan om aan te komen in gewicht,komen we terug staat ze nog steeds te snorkelen omdat dingen anders gaan dan ze verwacht.Beetje apart maar we zijn er aan gewend na 7 jaar.
wat heeft die van jullie?

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:04

Jimmy schrikt ook van dingen die je niet verwacht. Als de buurvrouw bijvoorbeeld een nieuwe bloempot buiten heeft gezet dan kan hij dat helamaal eng vinden. Maar een vrachtwagen mag bijna over hem heen rijden en hij kijkt nog niet op of om. Hij schrikt altijd van veranderingen in zijn omgeving.
Ook als ik een shetlander (zijn echt zijn maatjes) weghaal om te borstelen dan gaat hij uit zijn dak. Hij vind dat allebei de shetjes van hem zijn en die mag ik niet meenemen. Maar dat is ook wel erg schattig natuurlijk.
Verder kan hij super mooi lopen en heeft echt mooie uitstraling. Hij is heel lief tegen mensen maar wel erg ongeduldig en hij uit dit door met zijn hoef te schrapen. En hij kan moeilijk onder de training stil staan.

Jimmy heeft ook epilepsie. Ik vraag me af of nog meer nakomelingen van Master dit hebben?? Het is niet heel erg en hij heeft maar af en toe een aanval maar het is niet veel voorkomend bij paarden dus daarom hoor ik het graag!!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:22

Ja, hier nog een familielid. Die van mij stamt af van Masterino en hij is weer een zoon van Master. Het is een vos. Zal proberen om een foto te plaatsen.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:24

Elisa2 schreef:

Bedoel je niet Masterino??

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:41

Onze Master (vader van de moeder) heeft onder meer een hele grote trucendoos om niet aan het werk te hoeven. Bijvoorbeeld: als je tijdens het longeren hem een seconde uit het oog verliest, draait hij zich om en sleurt je (al bokkend) door de bak. Onder het zadel is hij afwisselend sloom, stug, scheef, voor alles bang of wat hij nog meer verzint. Als éénmaal de knop omgaat, doet hij alles voor je. Maar beledig hem niet, want dan heb je het voorlopig bij hem verbruid. Verkeersborden, stapels hout, bundeltjes touw etc. zijn heel eng, touringcars op het erf, stukken zeil waar hij overheen moet of helicopters zijn weer helemaal niet eng. Op stal is hij vreselijk lief, maar zet hem niet los met een hengstige merrie, je krijgt ze nooit meer te pakken. Hij komt met oren plat in z'n nek op je af! Geef hem ook geen boxrust als hij kreupel is, want als je even niet oplet, is hij weg zodra z'n box opengaat. Ga in geen geval met hem wandelen in zo'n periode, want de kans is groot dat jij op de grond beland, en hij bokkend en met z'n staart in de lucht weggaloppeerd. Ach, als je hem een beetje kent, is hij eigenlijk best wel lief..............

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:44

Sammyoo schreef:
Verkeersborden, stapels hout, bundeltjes touw etc. zijn heel eng, touringcars op het erf, stukken zeil waar hij overheen moet of helicopters zijn weer helemaal niet eng. Op stal is hij vreselijk lief, maar zet hem niet los met een hengstige merrie, je krijgt ze nooit meer te pakken. ............

Dit komt me zo bekend voor. Buitenrijden is dan ook niet echt onstpannend Haha!

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:53

Ja het is herkenbaar, buitenrijden is niet echt relaxt met een Master nakomeling blijkt hieruit. Ik dacht al dat Jimmy de enige was die zich zo gedraagt buiten! Knipoog

MSDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:35

ik heb zelf ook een 10 jarige nakomeling van masterino, en reed tot voor kort ook een 17 jarige nakomeling van master zelf. het zijn als het ware 3/4 broertjes van elkaar, want ze hebben ook nog dezelfde moeder.
paarden met veel karakter! en alles wat hier boven beschreven staat, komt me heel bekend voor! Haha! vooral bij de masterino als ik eerlijk moet zijn.
het snel beledigde gedrag stamt uiteraard af van het arabierenbloed wat er door ze heen stroomt.
fotos staan in het profiel.

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 13:06

marjette schreef:
ik heb zelf ook een 10 jarige nakomeling van masterino, en reed tot voor kort ook een 17 jarige nakomeling van master zelf. het zijn als het ware 3/4 broertjes van elkaar, want ze hebben ook nog dezelfde moeder.
paarden met veel karakter! en alles wat hier boven beschreven staat, komt me heel bekend voor! Haha! vooral bij de masterino als ik eerlijk moet zijn.
het snel beledigde gedrag stamt uiteraard af van het arabierenbloed wat er door ze heen stroomt.
fotos staan in het profiel.

Hoe heet hij, want er staan meerdere paarden op je profiel

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 19:18

[img]http://members.lycos.nl/baccarat/hpbimg/Master%20(v.m.Baccarat).jpg[/img]

Afbeelding

Master!! Pling Haha!

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 19:19

LoveGinger schreef: