De hengst Dreamstreet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

De hengst Dreamstreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 17:22

Ik ben informatie aan het zoeken over de hengst Dreamstreet, maar via google word ik er niet veel wijzer uit.
Ik ben erg benieuwd naar mensen die een afstammeling van dreamstreet hebben. En dan vooral karakter e.d. Aangezien dreamstreet geen brave karakter schijnt te vererfen. Wie kan mij aan meer informatie helpen?

Sammie

Re: De hengst Dreamstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:36

Dreamstreet is afgekeurd, er was laatst nog een topic over Dreamstreet.

Ik ken een vosmerrie van Dreamstreet, Lspr en m1 dr. Vreselijk sterke merrie! Maar oh zo lief in de omgang. Zit Wolfgang achter.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:40

Ik heb een dreamstreet merrie gereden. Ze heette It's a dream... en werd toen gebruikt als fokmerrie.. het was een erg lieve merrie in de omgang, maar met rijden was ze niet de makkelijkste..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:36

ik heb ook een dreamstreetmerrie gereden, pittig, kon er heet worden, maar een super dressuur paard! En prachtig om te zien en goudeerlijk.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:48

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:43

Ik heb een ruin van Dreamstreet, foto's in m'n profiel. Momenteel zijn we M1+4 dressuur en B+1 springen (hij heeft eerder L gesprongen).

Karakter van mijn paard? Absolute goedzak, allemansvriend en hij heeft áltijd honger Knipoog Hij is niet gauw gek te krijgen, mist voor de uitstraling misschien wel een beetje pit. Ik zou hem af en toe zelfs laconiek willen noemen, wat zo hier en daar in de dressuurproeven niet helemaal goed uitkomt. Echter is het wel een fijn te bewerken paard, leert heel snel nieuwe dingen, gaat nooit in protest.

We hebben hem in eerste instantie als gezinspaard, en daar is hij absoluut geschikt voor. Ondanks dat hij vrij rustig is en af en toe dus wat pit mist, doet hij het in de sport toch ook niet onaardig.

Als je nog meer wil weten hoor ik het wel Lachen

zahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:16

Nog steeds hebben we een Dreamstreet-merrie voor de fokkerij. Merrie geeft heel goede sportpaarden, zowel in dressuur als springen. Actief. Maar zelf is ze oliedom en dat schijnt ze toch echt van de hengst te hebben geerfd. Dreamstreet stond indertijd bij hengstenhouder Reinie Tewis, Westdorp.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:56

Ik heb ook een Dreamstreet gereden (profiel onderin, Ratina). Superbrave merrie, heeft nooit een pas verkeerd gezet, scheelt wel dat de moeder ook een geweldig karakter had.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:07

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 00:28

-> FB

Gullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 16:45

Bij ons op stal staat ook een Dreamstreet. Is kort geleden aangekocht als manegepaard.. Superlief dier. Net een grote knuffel. Heeft Z dressuur gelopen en kan zeker ook aardig springen. Een vosruin, niet zo hoog en volgens mij zeer betrouwbaar...

mallerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:26

Ik heb ook Dreamstreet gehad "Justine",dezelfde als sammy al genoemd heeft.
Was een Dreamstreet x Wolfgang x Purioso,vosmerrie van ongeveer 163 cm.

Idd een heel lief paard,super paard voor buitenritten;vond ze ook het leukste denk ik Haha!
Kon ook enorm goed springen,we hebben haar verkocht toen ze M1 dressuur was.

Afbeelding

MenR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 00:37

beste allemaal

wij hebben ook een dreamstreet gekruist met odermus nou ik kan je vertellen het is een paard met een karakter van goud doet alles voor je maar zodra je hem een idee geeft van dat je wilt gaan rijden draait hij volledig om en kan je niet opstappen als je eenmaal zit na 25x proberen kan je niet meer afsptappen want dan gaat onze lekkere vent ervandoor maar goed verder is hij erg lief gek op kindjes dieren behalve rijden hij bokt je alle kanten op en onze kanjer is niet klein hij is +- 1,78 dus dan ga je hoog en hard en loopt trouwens ook alle kanten op behalve de goede dus we hopen het te kunnen verhelpen met trainen tijd zal het zeggen als iemand nog een tip heeft graag
mvg wij en onze kanjer <3