Nakomelingen van Beethoven (de oude garde ;) )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Nakomelingen van Beethoven (de oude garde ;) )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 18:54

Ik vroeg mij af of iemand nog een afstammeling kent of in het bezit is van een zoon of dochter van KWPN hengst Beethoven.

Afbeelding

Mijn merrie is namelijk een Beethoven x Sebastiaan (foto's in profiel) en ik zie of hoor nooit van een paard die dezelfde vader heeft als die van mij. Dus vandaar dat ik er wel eens beniewd naar was.

bienvenida

Re: Nakomelingen van Beethoven (de oude garde ;) )

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 00:00

ik heb een 19 jarige beethoven x orthos merrie gehad maar die is verkocht en een 18 jarige beethoven x lucky boy merrie maar die is een paar maanden geleden overleden terwijl ze 9 maanden drachtig was.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 09:27

impala schreef:
ik heb een 19 jarige beethoven x orthos merrie gehad maar die is verkocht en een 18 jarige beethoven x lucky boy merrie maar die is een paar maanden geleden overleden terwijl ze 9 maanden drachtig was.

Wat sneu zeg om een merrie te verliezen die 9 maand drachtig is. Kun je me wat meer vertellen over deze paarden, karakter evt. sportprestaties?

bienvenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:33

het waren allebei hele lieve paarden. de 19 jarige kochten we een paar jaar geleden en was alleen recreatief mee gereden dus dressuurmatig weinig mee te beginnen. een beetje een heethoofd. kon moeilijk vaststaan maar was wel een ster preferente merrie.en ooit utv kampioen. als je op google haar naam intikt vind je vast wat over haar.(gadorette) in sommige gevallen staat haar naam wat verkeerd geschreven(gasorette)
de andere was ook een super lieve merrie, ooit m2 gelopen maar ook moeilijk te rijden.ze was met rijden altijd een beetje merrie-achtig. maar in de omgang kon je geen betere merrie hebben. ik had ook echt met haar te doen toen ze ziek was en vind het nog steeds heel erg dat ze er niet meer is. Deze merrie was een keur merrie.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 13:40

Leuk om te horen dat er goede (keurings)paarden van kwamen. Ik zal eens even googlen naar gadorette.