Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Novice schreef:Ik ga volgend jaar een Skydancer X Gribaldi X Balzflug voor iemand rijden. Ik hoop dat ze niet te heet is gezien deze bloedvoering!
Staat nu als 2 jarige op het land.
DendroFleur schreef:Ik heb zelf een Skydancer x Kennedy x Vanitas gefokt. Hij is nu 2 jaar, pikzwart en zijn moeder voorbij gegroeid. Wel een pittig karakter en wordt hierdoor waarschijnlijk van de winter geruind.
Marriiel_ schreef:
nou ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, laten ruinen is inderdaad verstandig als ze vrij pittig zijn. Hoe groot is hij nu? aangezien hij zijn moeder al voorbij is gegroeid?
paardje schreef:Die van ons was aan de hand ook vrij veel hengst, maar als je er opzat viel het alles mee.
DendroFleur schreef:Marriiel_ schreef:
nou ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, laten ruinen is inderdaad verstandig als ze vrij pittig zijn. Hoe groot is hij nu? aangezien hij zijn moeder al voorbij is gegroeid?
Hij was een tijdje terug 1.60m en dat is zijn moeder ook als je er een beetje moeite voor doet. Hij is heel lenig, doodnuchter en brutaal. Kan goed uitpakken maar hierdoor gaat hij zelfs op stal weleens onderuit. Het interessseert hem niets en hij staat gewoon weer op. Maar daarom heeft de da ook ter voorkoming van blessures gezegt dat het beter zou zijn hem te castreren. En hij komt aan de hand ook makkelijk overeind. Maar aan het werk gaat het prima. Ik denk dat ze hem eerst zadelmak wilt maken en dan kijkt hoe het gaat.
PaulineS schreef:Hier een foto van moeder en dochter. Arwen was toen net 2 dagen oud
Marriiel_ schreef:paardje schreef:Die van ons was aan de hand ook vrij veel hengst, maar als je er opzat viel het alles mee.
Fijn om te weten dat ze in ieder geval onder het zadel niet te erg onhandelbaar zijn![]()
Het karakter van mijn merrie was eerst schrikkerig maar nou wil ze niets liever dan aandacht
) Antje14 schreef:Dit geeft inderdaad de burger weer moed!!!
De Skydancer x Gribaldi x Balzflug is de mijne en inderdaad wel pittig, maar kan ook heel onverstoorbaar reageren, is mensgericht/ vriendelijk/aanhankelijk, maar accepteert niet alles van je.
Maar goed ze is ook nog maar 2 jaar.
Hoe het uit gaat pakken? De tijd zal het ons leren, hè Novice!( verrassend om jou hier tegen te komen)
Foto's zie http://www.mijnalbum.nl/Album=HIJWF4JE
Is er eigenlijk iets meer bekend over het karakter van Skydancer?
Antje14 schreef:Dit geeft inderdaad de burger weer moed!!!
De Skydancer x Gribaldi x Balzflug is de mijne en inderdaad wel pittig, maar kan ook heel onverstoorbaar reageren, is mensgericht/ vriendelijk/aanhankelijk, maar accepteert niet alles van je.
Maar goed ze is ook nog maar 2 jaar.
Hoe het uit gaat pakken? De tijd zal het ons leren, hè Novice!( verrassend om jou hier tegen te komen)
Foto's zie http://www.mijnalbum.nl/Album=HIJWF4JE
Is er eigenlijk iets meer bekend over het karakter van Skydancer?

kellyb schreef:Mijn Skydancertje
Dit was vorig jaar zomer als jaarling
Beetje onduidelijke foto maar hier is ze ongeveer anderhalf![]()
Inmiddels is ze alweer twee en wordt het hoog tijd dat ik weer is wat nieuwe foto's ga maken.
, ga je er zelf op rijden als hij 3 is? Marriiel_ schreef:
mooi paard, ga je er zelf op rijden als hij 3 is?