Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lizzii schreef:Ik woon in België en niet erg op de hoogte van de ponyhengsten in Nederland. Ik heb een merrie van 5 jaar oud met als vader Wester Aikema's Nando. Mooie pony, een beetje overbouwd, behoorlijke gangen maar wat kan ze springen zeg!! Ik vroeg me af of ze deze eigenschap van haar vader heeft geërfd. dus heb je ook een afstamming van deze hengst, laat dan eens iets weten!
Lizzii schreef:Wat een mooie pony Flora ,wel een heel ander type dan de onze, echt een dressuurpony lijkt het me. Is ze nu weer helemaal ok?
kylenniekje schreef:Hoi,
ik heb ook een merrie van W.A Nando, ze is vijf en we zijn nu bezig met zadelmak maken. Ze komt waarschijnlijk binnenkort te koop.
MeMar schreef:Hallo, dit is een link met Kristian Houwen op Wester Aikema's Nando. Fieke en Kristian Houwen hebben jaren met deze hengst gesprongen, Fieke met hem op de hogere niveaus en Kristian daarna vanaf onderaan. De foto is van 2003. Hier is Kristian nog echt niet oud!! Durf niet zeker te zeggen maar denk rond de 11/12 jaar. Dat zegt ook wel iets over een hengst. Maar ze kunnen goed rijden! http://www.nrps.nl/nieuws/nk2003-2.html
En dan naar beneden scrollen, hij was hier kampioen in het B. maar hij is in 2002 terug getrokken als dekhengst.