Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wat dus niet echt fijn is op een druk losrijterrein... Verder kan je er alles mee, ik weet dat hij nog een volle zus heeft die een jaar ouder is.

kiko schreef:Wat grappig dat die van jou dat ook heeft dat als er paarden op hem afkomen dat ie dat niet fijn vind.
Mijn merrie heeft dat ook. Toen ik haar net had heb ik soms vette slidingstops gemaakt omdat er een paard in de buurt van haar kwam. Meerdere malen heb ik er bijna naast gelegen. Gelukkig kan ik nu wel met andere paarden rijden, maar ze moeten wel afstand houden. Als een ander paard begint te bokken of wat dan ook dan is zij ook helemaal van slag.
Het heeft ook zijn voordelen, want in de wei heeft ze het ook en zij zal dus altijd weglopen en zij heeft dus ook geen bijtplekken, want niemand kan bij haar in de buurt komen want dan is ze al weg.
Ik zie mijn merrie ook een beetje terug op de foto. Ik heb haar nu een half jaar.
Ze is 9 jaar, maar je moet haar gewoon vergelijken met een jong paard. Ze is nu 8 maanden onder het zadel en ze pakt het geweldig op. In 6 proeven 5 winstpunten.