Ik heb geen directe nakomeling van voltaire maar wel een Royal bravour x voltaire. voor foto's zie mijn onderschrift!
We hebben wel eens 2 eigen gefokte voltaire's gehad. De ene had op 7 jarige leeftijd al ZZ-licht gelopen en liep op dat moment weer Z2 onder iemand anders. En de ander is op moment l2 dressuur en L springen.
HIer, kleinzoon van Voltaire, die overigens ook licht is ingeteeld op Voltaire: Solitair (v. Voltaire) x Gran Corrado x Silvio I x Concorde (v. Voltaire):
Van Solitair is op Fokkerij Algemeen een topic te vinden, met afbeeldingen van hem.
ik heb een 12 jarige ruin van Voltaire, helemaal gek van het springen, en vind dressuur eigelijk maar niets. Zelf gebruik ik hem puur voor wat recreatie en een buitenritje. Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen.
mijn zus heeft een 9-jarige voltaire. p.ulisina r56 oftewel gewoon basje (1.76 groot)! springfoto heb k niet,maar springen kan tie wel Vind deze gewoon mooi!
Ik heb een kleinzoon van Voltiare. Concorde is zijn vader. Mijn paard kan goed springen. Met springen wil hij alles zelf regelen, zodra ik aan hem ga lopen prutsen gaat er meteen iets fout. Dressuur kan hij opzich ook wel een beetje, maar springen blijft zijn sterkste punt
@GvdT grrrr ik geloof dat ik een cursus moet gaan volgen om er ooit een foto op te krijgen. Ik heb geloof ik precies gedaan wat je gezegd hebt.... toch.
rij geen wedstrijden meer maar reed l2 + 7 had voor de middengangen altijd achten en zelfs een keer een 9 voor de middendraf. Kreeg op wedstrijden ook heel vaak mensen ( ook jury's na de proef) die vroegen of hij te koop stond en 3 keer gesprongen 2 keer foutloos en de snelste tijd maar slechtere stijlpunten (hij ging een beetje hard.
De opa van mijn verzorgpaard is voltaire! Koen is zz zwaar dressuur en L2 springen maar dat kan hij ook als de beste!! Ik vind zelf dat hij erg veel op zijn opa lijkt!! Hieronder een paar foto's van koen ik hoop dat het lukt!!;)
Ik had een vraagje ik had net een berichtje achtergelaten, maar het lukt niet om die foto's te laten zien weet iemand hoe dat moet en of je het kan uitleggen?!?
oo ik ben echt zo dom!!! Heb hier zitten vertellen over een paard wat we hebben gehad enz. Maar mn huidige paard is ook een afstammeling van Voltaire! *niet direct. maar royal bravour x voltaire* @ Spoenkiej: je moet de fotos op internet zetten bijv www.mijnalbum.nl en dan de url van de foto opzoeken. (rechtermuisknop + eigenschappen) deze moet je in je bericht zetten en dan img er voor en erachter doen. *die knop boven aan je bericht venster! succes!