Nakomelingen v Saint-Cloud(neuquen) of Warkant(World CupI) ?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steph1989
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-07-05

Nakomelingen v Saint-Cloud(neuquen) of Warkant(World CupI) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 22:22

Ik heb een nieuwe merrie gekocht (zou al mee gefokt zijn) en haar papieren zijn de volgende:
Vader:

Saint - Cloud (vader: Neuquen XX (v. Hardicanute XX))

Moeder:

Wendy VAN

Warkant (vader: World cup I (v. Woermann))

Heeft iemand hier nog afstammingen van ? En voor zover ik het begrepen heb is dit puur dressuur, maar mijn paardje springt ook erg goed ... Is dit normaal eigenlijk ?

ineke_

Berichten: 1631
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Nakomelingen v Saint-Cloud(neuquen) of Warkant(World CupI) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 23:13

Wahajama-unicef (GP onder Ann Kathrin Linsenhoff) is een Warkant x Acapulco. Een echte diva qua uitstraling.

Als ik me niet vergis is je paardje een Hannoveraan ? Die zijn over het algemeen vrij allround gefokt ! Er liep namelijk op de OS in Athene een volle broer van Salinero bij het springen mee (beide v. Salieri)

Steph1989
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-07-05

Re: Nakomelingen v Saint-Cloud(neuquen) of Warkant(World CupI) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 23:24

Jep het is een Hannoveraan Lachen ! Cool dat ze zo veelzijdig zijn Lachen ! Maar ik ken echt niet veel van afstammingen en ik ging eens wat opzoeken en vond enkel maar dressuur ! (de bedoeling is wel om de nadruk op het springen te leggen Knipoog !). Dus ik werd al bang Knipoog !

ineke_

Berichten: 1631
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Nakomelingen v Saint-Cloud(neuquen) of Warkant(World CupI) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:35

dat je dan enkel maar dressuurafb. vind hoeft toch niet te zeggen dat ie niet kan springen ! Haha! er zijn genoeg paarden die beide met succes doen, dus als jij de nadruk op springen legt vooral doen, want je zegt zelf dat je paard goed springt