nakomelingen Flemmingh?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

duodenum

nakomelingen Flemmingh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 14:42

ik wist niet of er al een topic over was dus.... vandaag (8 juli 2006) mocht ik bij de stal waar ik rijd op een 5 jarige Flemming x Damiro rijden Knipoog egt een topper! Hoe hij draaft echt kicken gewoon! Zie foto hierbeneden (dit is niet zoals hij anders draaft :S deze foto is op een heel verkeerd moment genomen) Maar ik zou graag foto's willen zien van andere Flemmingh's hoe ze zijn enz. hoe ze eruit zien Knipoog dus heb jij een Flemmingh? Plaats dan ff foto Knipoog zou ik erg leuk vinden Knipoog

Afbeelding
herr Ulrich (Flemmingh x Damiro) met zijn eigenaresse Margriet Hingstman!

Nibbit

Re: nakomelingen Flemmingh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:43

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 15:42

Jasphertje schreef:
ik wist niet of er al een topic over was dus.... vandaag (8 juli 2006) mocht ik bij de stal waar ik rijd op een 5 jarige Flemming x Damiro rijden Knipoog egt een topper! Hoe hij draaft echt kicken gewoon! Zie foto hierbeneden (dit is niet zoals hij anders draaft :S deze foto is op een heel verkeerd moment genomen) Maar ik zou graag foto's willen zien van andere Flemmingh's hoe ze zijn enz. hoe ze eruit zien Knipoog dus heb jij een Flemmingh? Plaats dan ff foto Knipoog zou ik erg leuk vinden Knipoog

Afbeelding
herr Ulrich (Flemmingh x Damiro) met zijn eigenaresse Margriet Hingstman!

Ik heb een nakomeling van Flemmingh x Pennylane S alleen die van mij is te klein gebleven ze is 1.53
Ze is heel lief kan wel heel erg gespannen zijn op ander terein met heel veel paarden kan ook heel leuk met 4 benen de lucht in gaan als je er op zit Tong uitsteken Maar voor de rest echt een schat ze is nu 5 jaar[img]

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:58