nakomelingen Krack C

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

duodenum

nakomelingen Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 21:21

Hallo, Bij de stal waar ik rijd hebben ze een super mooie 4-jarige vos ruin staan van Krack C daar mag ik ook op rijden, het lijkt me leuk om een paar andere Krack C'tjes te vergelijken met deze topper!
Zijn naam is Vainqueur en zijn afstamming is Krack C x Cabochon en zie zelf maar het is een hele mooie bok en hij kan super bewegen hieronder zie je hem met zijn eigenaresse van de stal waar ik rijd.

Afbeelding

je mag kritiek geven maar hou het wel netjes Knipoog

Groetjes Simone,

CarolineP

Re: nakomelingen Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 21:25

Jeetje Simone, wat een mooi paard! Je bent een bofferd dat je erop mag rijden. Is wel heel anders dan een pony hè? Ik zie dat de eigenares er al wedstrijden mee rijdt? Wat start ze met hem?

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 21:28

ze start L2 met hem en het gaat echt super Lachen al krijgt ze niet altijd de punten die ze verdient want laatst had ze op draf een 6 je :S

diandra_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 21:29

Leuk hoor.. veel plezier met hem

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 21:40

verder niemand???

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:39

Ik heb een Krack hengstveulen. Dit is de tweede Krack nakomeling uit dezelfde moeder. Ze zijn zoooo verschillend. De oudste is nu 5. Het is een niet al te grote (wel mooi), donkerbruine merrie geworden. Dit veulen is een mooi groot, langgerekt veulen en vos. Qua karakter zijn ze ook het tegenovergestelde. De vijfjarige is echt een snelle, wel vriendelijk hoor, zit geen kwaad in, maar met rijden best moeilijk. Wel heel leergierig. Over dit veulen is nog weinig te zeggen wat rijden betreft uiteraard, maar lijkt qua karakter meer op de moeder. Is ontzettend nieuwsgierig, maar laat zich niet zo gauw gek maken en hoe meer aandacht hoe leuker.

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:31

Ik heb een4 jarige (ster) merrie van Krack C. Ze is nog niet zadelmak, maar dat is straks wel de bedoeling. Ze heeft momenteel een veulen van Florencio. Het is wel een schat van een merrie. Ze is echt heel rustig en super makkelijk in omgang. Bij het opscheren hoef ik haar niet eens vast te zetten!

Farmgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:06

Hallo dames.

Ik wil mijn Krack aan jullie laten zien maar hoe kan ik een foto plaatsen?

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:53

Janniek schreef:
Ik heb een4 jarige (ster) merrie van Krack C. Ze is nog niet zadelmak, maar dat is straks wel de bedoeling. Ze heeft momenteel een veulen van Florencio. Het is wel een schat van een merrie. Ze is echt heel rustig en super makkelijk in omgang. Bij het opscheren hoef ik haar niet eens vast te zetten!

Ik zal proberen een foto van haar te plaatsen......

Afbeelding

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:01

mooi paardje hoor! mijn vriendin rijd een krack c x nimmerdor en hier op de wei lopen 2 uniteds (v. Krack C). Foto`s staan wel in mijn profiel onderaan

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:42

Jaja, Ik ben ook trotse eigenaresse van een Krack C merrie.
Ze is 6 jaar en gaat na de regiokampioenschappen over naar de L2.
Ik heb haar gekocht als groene 3 jarige, kon niks behalve mee lopen aan een halstertouw en binnen 2 maanden reed ik er los mee door de bak. Zo simpel en makkelijk, zalig !
Op stal is ze de grootste knuffelkont en ze schrikt nergens van.
Met rijden is ze heel braaf, hoewel ze niet alles zomaar pikt, heb je haar aan je kant, dan is het een super beest. Wat mij op het losrijterrein is opgevallen, dat Krack C 's in het algemeen als eerste reactie steigeren hebben, als ze het ergens niet mee eens zijn :o Niet gemeen maar gewoon even huppelen, noem ik dat.
Dit is een foto van haar
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 24-10-12 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam paard verwijderd

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:48

En dan ons buurmeisje heeft ook een Krack C.
Dit is een 7 jarige ruin, die E is gebleven (1.57m).
Sir Porto is op dit moment L2
Sorry het is een slechte foto , heb helaas geen betere
Afbeelding

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:27

Hoi,
Ik heb een merrieveulen van Krack C, zelf gefokt en ik ben er super blij mee.
Trix blijft (zo heet ze) en word mijn nieuwe rijpaardje.
haar moeder is een 5-jarige zwarte Gribaldi die L2 loopt en voorl keur en PROK is.
Ik zal binnenkort een foto maken en plaatsen.

volgens de dierenarts is het echt Krackje super lief, knuffelig en heel mooi haha dat verzin ik zelf hoor
Trix is heel donkerbruin met een klein wit vlekje op haat voorhoofd en een wit streepje in haar neusgat
2 witte voetjes achter en een heel kenmerkend krack kontje

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:09

Dit is mijn Krackje en ik hoop dat ie net zo mooi wordt als het paard waar jij op mag rijden! Kleur heeft ie al zie ik! Hihi.
Maar dit zijn twee foto's van vorig jaar, ik zal binnenkort weer eens naar hem gaan kijken en nieuwe foto's maken. Al is hij nu natuurlijk niet op zijn mooist: jaarling!

Afbeelding
Afbeelding

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 09:41

Ik heb er ook 1. Een krack C x Triton. Het is een ruin van 9 jaar en 1.69 hoog. Ik rijd nu M1 met Phoenix. Voor foto's kan je in mn profiel kijken.

Wat mij opvalt is dat je ze eerst volledig moet leren kennen, en zij jou ook, en dat je pas daarna echt met ze aan de slag kan. Ook moet je (althans ik..) volledig het gezag over ze hebben, anders doen ze maar wat ze zelf willen en lopen jou eigenlijk voorbij.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:39

Wij hebben ook een Krack C, een jaarling.
Mooi paard met goede bewegingen. Lachen

Ik stuur je even een foto per PB.