vraag voor de kenners

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

duodenum

vraag voor de kenners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 21:17

hoii!

ik heb even een vraagje, ik ga zaterdag samen met mijn vader naar een 3-jarige Riverman x Damiro kijken is dit een goede afstamming? Hebben jullie er ook minpunten aan ondervonden en zo ja welke? Over 2 á 3 week gaan we ook nog kijken naar een 3-jarige Equador x Pion x Ahorn mij is verteld dat pion en ahorn redelijk heet en moeilijk bloed is (als jullie daar andere ervaringen mee hebben zou ik dat graag weten) met vr. gr. Simone

duodenum

Re: vraag voor de kenners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 21:36

niemand????

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 05:33

Ik heb altijd gehoord van pion dat het geen makkelijke paarden...... maarja er zullen vast ook wel heel fijn te bewerken paarden tussen zitten. dat is van zoveel factoren afhankelijk. Er is maar weinig te zeggen over een paard waarvan je alleen de afstamming weet.

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:15

ligt er natuurlijk ook aan hoe het karakter van de moeder is. En wat er verder uit die lijn komt. Ik sluit me dan ook aan bij Mansolein.
Gewoon gaan kijken en zien of je de 'klik' hebt.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:46

Riverman is heel veelzijdig, en heb ook gehoord dat de Pionnetjes niet zo prettig zijn, maar geen persoonlijke ervaring, dus kan best meevallen, je eerste indruk is het belangrijkst.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:48

Pion-afstammelingen zijn vaak niet de makkelijkste ( wat geldt voor veel lijnen waar Abgar in zit volgens mij ). Ik heb het zelf ondervonden en hoor die geluiden ook om mij heen.
De Pion die ik reed was een verschrikkelijke zeikerd, maar als je d'r eenmaal aan het lopen had ging ze voor je door het vuur.
Ik denk dat je vooral moet kijken naar dit specifieke paard en of het klikt!

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 10:39

oké bedankt.. ik zal eens kijken Knipoog

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 14:28

de equador x pion x ahorn was niets hij kon niet lopen en was erg ril als je hem aanraakte. IPD hebben we nu een Jet Set D x Ulft x Sultan x Flaneur gekocht echt een super beestje Knipoog maar ik zou nu dus willen weten wat voor karakters Jet Set geeft.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 14:31

Ook van Jet Set lopen lastpakken, Jet Set zelf is ook zeker niet de makkelijkste.